تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد دولت محصولات کشاورزی را نصیب دلال‌ها می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احمد صفری درگفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت،با بیان اینکه کشاورزان سالی یک بار از مزارع کشاورزی خود برداشت می‌کنند از جمله کشاورزانی که گندم و جو می کارند، اظهار داشت:

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی،بیان کرد:کشاورزان حدود 2 یا 3 ماه است که محصولات کشاورزی خود را به سازمان جهادکشاورزی دراستان و شهرستان ها تحویل داده اند؛ولی متاسفانه نسبت به پرداخت پول گندم و جو هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:این موضوع نیز همانند آن است که کشاورزان چغندرکار حدود 9 ماه است،پول چغندرتحویلی خود به دولت را دریافت نکرده اند؛پرداخت مطالبات گندم و جو نیز شاید قرار است به همان درد مبتلا شود.

صفری با بیان اینکه از وزیرجهاد کشاورزی انتظار توجه بیشتر نسبت به این موضوع را داریم،متذکر شد:دلیلی که برای عدم پرداخت پول به کشاورزان عنوان می کنند؛نبود بودجه است ولی این سوال پیش آمده که اگر بودجه ندارید،چرا این محصولات را خریده اید.

وی افزود: با این وضع میل مردم به فروش محصولاتشان به دلال ها بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس دهم شورای اسلامی،گفت:رفتار دولت نسبت به کشاورزان سبب می شود که در سال های آینده محصولات خود را به دلال ها بفروشند

۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن