تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگراه شمالی کرج؛ گشاینده بن بست ترافیک در سطح ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج: بزرگراه شمالی کرج؛ گشاینده بن بست ترافیک در سطح ملی است رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: احداث بزرگراه شمالی شهر کرج، دارای ابعاد ملی است و از این رهگذر، فاصله بسیاری از استان ها کوتاه شده و بن بست ترافیک در تعدادی از مسیرهای برون شهری تا حدودی مرتفع می شود؛ این امر آثار زیست محیطی، اقتصادی و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد ساعت 13:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از البرز ،سعید فیروزگاه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: معضل ترافیک گلوی کلانشهرهای کشور را چنان سخت فشرده که رهایی از این عنصر گلوگیر و آزاردهنده، برای بسیاری از نقاط به یک معضل اساسی و دشوار تبدیل شده است. در این حال، یافتن راه حل ها و اتخاذ تدابیر و برنامه هایی که بتواند به کاهش ترافیک در سطح کشوری کمک کند، بسیار موثر می باشد.

فیروزگاه، به عزم مدیریت شهری کرج برای عملیاتی سازی این طرح و تصمیم جسورانه و مقتدرانه شورای اسلامی شهر برای تصویب طرح و اختصاص اعتبارات مورد نیاز به آن اشاره کرد و افزود: صبوری شهروندان و خودروهای عبوری تا زمان اتمام عملیات احداث بزرگراه شمالی شهر کرج، رهاوردی بسیار شایسته و آرامبخش برای مردم به همراه خواهد داشت و از اجرای این طرح بزرگ، استان ها و شهرهای زیادی بهره مند می شوند که عمده ترین این بهره ها، کاهش زمان سفر است.

عضو شورای شهر کرج با یادآوری اینکه اندازه و حجم پروژه مذکور بسیار زیاد بوده و همه عوامل و دست اندرکاران مجموعه مدیریت شهری و مسئولان استانی باید برای تحقق آن دست به دست یکدیگر بدهند، اذعان داشت: آزادراه تهران – کرج – قزوین با تکمیل این طرح، بار ترافیکی بسیار سبک تری را تجربه خواهد کرد و تمامی خودروهای عبوری که به مقاصد فوق عزیمت کرده یا از این مسیرها برای دستیابی به دیگر استان های شمالی و غربی استفاده می کنند، از مزایای طرح بهره مند می شوند.

به گفته وی، انتتظار می رود عملیات اجرایی و احداث بزرگراه شمالی ظرف مدت چهار سال تکمیل شود؛ این در حالی است که قرارداد طرح پنج ساله بسته شده و اعتبار قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده است که در سال نخست این اعتبار شامل یکصد میلیارد تومان می باشد.

آغاز : خط 4 حصار/ پایان: تقاطع آزادراه کرج - قزوین

این مسئول اضافه کرد: این طرح بزرگ ملی، با طولی معادل 17.5 کیلومتر دارای 17 دستگاه پل می باشد که نقطه آغاز آن از خط 4 حصار خواهد بود و در تقاطع با آزادراه کرج – قزوین به پایان می رسد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی این پروژه در روز آتی را یک حرکت جهادی دیگر برای دوره چهارم شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری کرج دانست و تاکید کرد: برای اجرای چنین طرح های بزرگی، همه مسئولان شهری و استانی باید ورود کرده و با همکاری و هماهنگی لازم، طرح را پیش ببریم چرا که منافع آن به یک نقطه یا گروه محدود نمی شود و تکمیل پروژه، یکی از اساسی ترین مشکلات منطقه که همان ترافیک سنگین و آثار زیانبار ناشی از آن می باشد را مرتفع خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اطلاع رسانی کافی و مناسب در این خصوص، همه شهروندان در جریان این حرکت جهادی و عمرانی مدیریت شهری کرج قرار گرفته و نسبت به آینده شهر و استانی که در آن سکونت دارند، دیدگاه روشن تر و بهتری داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن