تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805094450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحزّب، از لوازم تحقق جمهوریت نظام است/ متأسفانه نسبت به تحزب، کم‌اعتنایی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تحزّب، از لوازم تحقق جمهوریت نظام است/ متأسفانه نسبت به تحزب، کم‌اعتنایی شده است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تحزب، یکی از لوازم مهم تحقق جمهوریت نظام است.

تحزب از لوازم تحقق جمهوریت نظام است/ متاسفانه نسبت به تحزب کم اعتنایی شده است
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمدنبی حبیبی" دبیرکل حزب موتلفه، در دیدار با برگزیدگان جمعیت دانش‌آموزی حزب موتلفه اسلامی استان قزوین اظهار داشت: بابت کار تشکیلاتیِ دانش‌آموزی که در قزوین انجام داده‌اید بسیار سپاسگزاریم و این، یک کار بسیار خوبِ زیربنایی است.


حبیبی، با تأکید بر اینکه فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی باید تشکیلاتی باشد بیان داشت: در کارهای سیاسی و اجتماعی، اگر این سوال مطرح شود که به صورت فردی یا جمعی، کاری را انجام دهیم، کدامیک موثرتر است، حتماً پاسخ کار جمعی است و هیچ راهی برای فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی جز کار تشکیلاتی وجود ندارد.


وی ادامه داد: دشمن از زمانی که دشمنی‌هایش با مبانی اسلامی را از قرن‌ها پیش آغاز کرده، به شکل تشکیلاتی به سراغ ما آمده‌اند و چگونه است که ما برای تبلیغ مبانی فکری خود و مبارزه با مبانی دشمنان کار فردی کنیم؟ ما در این زمینه لابد از کار تشکیلاتی و جمعی غافل هستیم.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: فعالیت تشکیلاتی در امور سیاسی، ضرورت بیشتری دارد. تحزّب، یکی از لوازم مهم تحقق جمهوریت نظام است. زمانی که ما می پذیریم با رأی مردم، مجلس و شوراها و خبرگان و رئیس جمهور انتخاب شود، در واقع لازمه این مردم‌سالاری، فعالیت احزاب است. اینکه برخی احزاب در تاریخ ایران عملکرد خوبی نداشته‌‌اند، موضوع دیگری است اما متأسفانه در کشور، نسبت به تحزّب کم‌اعتنایی شده است.


وی در ادامه با اشاره به مشخصه‌های یک حزب گفت: حزب باید دارای پایه‌های قوی ایدئولوژیک باشد. حزبی که این مشخصه را نداشته باشد، دائماً در معرض فروپاشی قرار می‌گیرد. یکی از دلایل ماندگاری 53 ساله حزب موتلفه اسلامی این است که پایه‌های ایدئولوژیک قوی دارد.


حبیبی تأکید کرد: بیش از 20 سال پیش، وقتی سخن از گرفتن مسئولیت‌ها می‌شد، برخی آن را آلوده شدن به مقام تلقی می‌کردند اما اگر اهداف یک حزب، اسلامی باشد، برای پیاده کردن احکام اسلامی باید مسئولیت‌ها را در دست گرفت.



وی افزود: داشتن برنامه و کادرسازی، دو مشخصه دیگر کار حزبی است. اگر در کشور، 5 حزب اینگونه داشته باشیم و آن‌ها به میدان رقابت بیایند و نامزد خود را معرفی کنند، مردم به آن شخص و برنامه و کادر رأی می‌دهند و بعد، از حزب مورد حمایت آن نامزد انتخاباتی، مطالبه خواهند کرد. متأسفانه الان رقابت‌های انتخاباتی لفظی است نه برنامه‌محور.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر جوان‌گرایی در این حزب تصریح کرد: قول و عمل حزب موتلفه اسلامی در جوانگرایی، قول و عملی حساب‌شده و صادقانه است. برای جوان‌گرایی باید از سربازی به سرداری رسید و نمی‌توان یک جوان ناپخته که هنوز نمی‌تواند مسئولیتی را قبول کند، به او مسئولیت داد. او باید ابتدا ساخته شود و بعد مسئولیت بگیرد، در حال حاضر، بسیاری از مسئولان اجرایی موتلفه اسلامی را جوانان تشکیل می‌دهند.


وی افزود: جوانان، آینده موتلفه اسلامی را در دست می‌گیرند و زمینه برای فعالیت آن‌ها باز است.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: برخی‌ها متأسفانه به دنبال ایجاد دیوار میان نسل‌ها هستند و این یک توطئه است، همه نسل‌های انقلاب باید با هم کار کنند و هماهنگ باشند.


حبیبی بیان داشت: سخنان مرحوم عسگر اولادی در سال آخر عمرشان از برخی جوان‌ها نیز جوان‌تر بود و این نشان می‌دهد مرحوم عسگر اولادی بر خلاف سنشان تفکر جوانی داشتند.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین تأکید کرد: ما یک حزب اسلامی و مذهبی هستیم که فعالیت‌های سیاسی‌مان در چارچوب مذهب انجام می‌شود و به همین دلیل، من حزب موتلفه اسلامی را حزبی مقدس می‌دانم. موتلفه اسلامی از ابتدای تشکیل به دنبال جامعه نمونه اسلامی بوده و این هدف در اساسنامه این حزب آمده است.


وی خطاب به جمعیت دانش‌آموزی حزب موتلفه اسلامی قزوین گفت: فعالیت‌هایی که شما آغاز کرده‌اید را کاری اساسی برای مجموعه موتلفه اسلامی می‌دانم. این فعالیت‌های شما بسیار مهم و صد در صد ضروری است.


همچنین در این دیدار، آهنگری مسئول جمعیت دانش‌آموزی حزب موتلفه اسلامی قزوین، گزارشی از عملکرد این جمعیت ارائه کرد.





۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن