تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819876276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکمرانی سوسنگردی ها در فوتبال خوزستان/البسه استقلال عوض شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حواشی بازی استقلال خوزستان - استقلال تهران؛  
حکمرانی سوسنگردی ها در فوتبال خوزستان/البسه استقلال عوض شد

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال


شناسهٔ خبر: 3728417 - یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
استانها > خوزستان

.jwplayer{ display: inline-block; } اهواز - با دو گلی که حسن بیت سعید در بازی با استقلال تهران به ثمر رساند، حکمرانی بازیکنان سوسنگری بر فوتبال خوزستان در این فصل نیز ادامه خواهد داشت. به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز یکشنبه تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود تیم خوزستانی به پایان رسید. * این بازی را موعود بنیادی فر با کمک سعید قاسمی، فرزاد بهرامی و امید سعید فر سوت زد.
 
* استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: رافائل روبالو، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی (فرشاد جانفزا ۸۰)، سید جلال عبدی، میثم دورقی، عزت اله پورقاز، فرشاد سالاروند (علی اصغر عاشوری ۶۸)، مهدی مومنی (دیوید سیلوا ۹۳)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی در میدان حضور یافت.   * استقلال تهران نیز در این بازی با ترکیب: مهدی رحمتی، هرایر مگویان (میثم مجیدی ۸۱)، محمد حسین کنعانی زادگان، رابسون، وریا غفوری، فرشید باقری (علی قربانی ۶۲)، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی (فرشید اسماعیلی ۸۸)، جابر انصاری، کاوه رضایی و خسرو حیدری در برابر حریف خود صف آرایی کرد. * دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو در هفته اول به تساوی رسیده بودند. استقلال تهران در خانه در برابر نفت تهران و استقلال خوزستان در خارج از خانه در برابر تراکتورسازی تبریز به تساوی دست یافته بودند. * البسه تیم استقلال تهران که در هفته نخست سوژه رسانه های شده بود برای این بازی عوض شده بودند و  بازیکنان استقلال تهران از البسه‌های جدیدی برای این بازی استفاده کردند.
 
* نکته جالب این بازی استفاده از دستگاهی برای سنجش رطوبت و گرمای هوای اهواز بود. پیش از شروع بازی فرج الله یثربی با دستگاه WBGT  دمای هوا را چک کرد و مشخص شد که بازی نیاز به دو وقت استراحت در دقایق ۳۰ و ۷۵ دارد. * هواداران فولاد همانند بازی های قبلی استقلال خوزستان حمایت مناسبی از این تیم داشتند به گونه ای که حدود یک هزار هوادار با به تن کردن لباس های فولاد خوزستان و به منظور حمایت از استقلال خوزستان در ورزشگاه حضور داشتند. * به علت اینکه هوای اهواز این روزها به شدت گرم و توام با رطوبت است، هواداران خوزستانی ترحیج دادند به جای غرق ریختن روی سکوهای ورزشگاه زیر کولر و از طریق تلویزیون این بازی مهم را تماشا کنند.   *پیش از اینکه میثم مجیدی بازیکن تعویضی تیم فوتبال استقلال تهران وارد میدان بازی شود از سید سیروس پورموسوی رخصت گرفت. مجیدی یک فصل در استقلال خوزستان بازی کرده است و از این تیم راهی هم نام تهرانی شده بود. * دو گل هفته نخست تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته نخست در برابر تراکتورسازی تبریز را رحیم زهیوی بازیکن سوسنگردی این تیم به ثمر رساند. این وضعیت به نوعی دیگر در هفته دوم نیز تکرار شد و این باز حسن بیت سعید دیگر بازیکن سوسنگردی استقلال خوزستان دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا با این کار حکمرانی سوسنگردی در فوتبال خوزستان ادامه پیدا کند. این دو بازیکن از ارکان اصلی قهرمانی استقلال خوزستان در فصل لیگ برتر بودند. * گل اول این بازی را حسن بیت سعید بازیکن سوسنگردی استقلال خوزستان در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند. شوت از راه دور میثم دورقی را سید مهدی رحمتی برگشت داد و توپ به حسن بیت سعید رسید؛ وی پس از یک سر توپ ضربه را به سمت دروازه استقلالی ها زد که بعد از برخورد به محمد حسین کنعانی زادگان وارد دروازه استقلال تهران شد.
 
* گل دوم بازی و گل نخست استقلال تهران در این بازی را کاوه رضایی در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند. سانتر زیبای خسرو حیدری از سمت راست را کاوه رضایی به زیبایی با ضربه سر به گل تساوی تیمش تبدیل کرد. کاوه رضایی محصول آکادمی فوتبال فولاد خوزستان که سال ها در اهواز در رده های مختلف برای این تیم بازی کرده است و با شرایط آب و هوایی اهواز آشنایی کامل دارد. * گل سوم این بازی و گل دوم استقلال خوزستان را بازهم حسن بیت سعید در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند. پاس علی اصغر عاشوری به مهدی مومنی رسید؛ حرکت زیبا و ضربه زیبای این بازیکن را رحمتی برگشت داد و در برگشت بیت سعید دروازه استقلال را باز هم باز کرد. مهدی مومنی با بازی خوب خود انتقام خود را تیم استقلال تهران گرفت و نشان داد این تیم بی دلیل این مهره فصل قبل خود را از دست داده است.
 
 * وقتی دروازه مهدی رحمتی باز شد تماشاگران استقلال خوزستان یکصدا علیه او و منصوریان شعار دادند. * منصوریان که جو ورزشگاه را علیه خود می‌دید در کنار خط آرام و قرار نداشت و بارها بر سر شاگردانش فریاد می‌کشید. عکس‌العمل‌های او در مواقعی که استقلال موقعیت از دست می‌داد، جالب توجه بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن