تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور ویژه رهبر انقلاب برای توسعه روستاها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دستور ویژه رهبر انقلاب برای توسعه روستاها
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور از اختصاص ۵ هزارمیلیارد تومان برای توسعه روستاها با دستور رهبرمعظم انقلاب خبرداد.
به گزارش نامه نیوز ، عصردیروز سیدابوالفضل رضوی در اختتامیه اردوی ملی دانش‌آموزان دختر مناطق مرزی کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهارکرد: هر خانواده روستایی که بتواند شغلی در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع دستی در روستا ایجاد کند وام بدون کارمزد سریعاً به آنها پرداخت خواهد شد.


وی ادامه داد: در یکی از روستاها خانواده‌ای به تولید عروسک با شناسنامه و علامت خاصی کرد و آنها توانستند در تهران با راه‌اندازی نمایشگاهی چندین میلیون از این عروسک‌ها را به فروش برسانند.


رضوی از اختصاص 5 هزار میلیارد تومان برای توسعه روستاها با دستور رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس‌جمهور خبر داد و افزود: در سال گذشته علاوه بر اعتبارات جاری 40 میلیارد تومان از بنیاد علوی و برکت به مناطق کمتر توسعه یافته اختصاص یافت و امسال این مبلغ بیشتر خواهد شد.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط خاص این منطقه دولت اجازه جذب 500 نفر نیروی مازاد به وزارت آموزش و پرورش در این استان داده است.


رضوی با اشاره به نقش ویژه دختران در تربیت نسل آینده و نیز اصلاح جامعه، تصریح کرد: اگر در سال آینده این دفترچه را کامل کرده و این اقدامات را درک کرده باشید برای ما ارسال و جایزه ویژه‌ای دریافت خواهید کرد.






منبع: تسنیم


۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن