تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 14 درصدی کشف سرقت‌ها طی سال گذشته در کرمان - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
دستگیری باند سرقت مسلحانه
‌رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش کشفیات انواع سرقت ها را داشته‌ایم. به گزارش ایسنا، سرهنگ"یدالله حسن پور" صبح امروز سه شنبه 15 تیرماه 95 در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار موثری انجام و باعث شده روند افزایشی در سرقت کنترل شود و همچنین در سال 94، در سطح استان حدود شش درصد کاهش وقوع سرقت را شاهد بوده ایم.

وی افزود: در کارگروه سرقت هم کارهای مهمی انجام شده است، بطوری که ساماندهی خوبی در بحث کارگاه‌های ضایعاتی را شاهد هستیم، چراکه اغلب سرقت سیم‌های برق در این زمینه انجام می‌شد و از سال 93 و 94 آمار وقوع سرقت سیم برق 10 درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان بیان کرد: در سال 94 هم 30 جلسه با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار و موجب افزایش کشف سرقت‌ها شد، بطوری‌که 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش کشفیات انواع سرقت‌ها را داشته‌ایم.

حسن پور یادآور شد: در مرکز استان به واسطه اینکه 50 درصد سرقت‌ها را به خود اختصاص داه است، در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 93 با 12 درصد کاهش وقوع و 17درصد افزایش کشف مواجه بوده‌ایم.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در سال 93 کرمان حدود 52 درصد سرقت‌ها و در سال 94 هم 48 درصد را به خود اختصاص داده است‌.

وی افزود: در زمینه سرقت مسلحانه کهنوج در سال 93 حدود 24 درصد سرقت‌های استان و در سال 94 نیز 47 درصد و شهرستان کرمان سال 93، 15 درصد و در سال 94 نیز 15 درصد سرقت‌های مسلحانه را به خود اختصاص داده است، در زمینه سرقت بانک نیز این جرم در سال 94 تنها شهرستان‌های کرمان و ارزوئیه رخ داده است.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان یادآور شد: در سال 94 در زمینه سرقت‌های مسلحانه دومین استان در کشور بودیم، ضمن اینکه روند افزایش وقوع جرائم از دهه 80 شروع شد، به گونهای که در سال 93 به 22 هزار مورد در استان رسید.

حسن پور اظهار کرد: اکنون یکسری سرقتها در جلوی بیمارستان‌ها رخ داده و سرقت‌های اتومبیل، موتورسیکلت و وسایل داخل خودروها انجام می شود که باید نسبت به این مساله مسئولیت پذیری بیشتر شود.

د‌ر این جلسه مصوب شد در زمینه تامین امنیت اطراف بیمارستان‌ها فرماندار متولی کار شود تا پیگیری‌های لازم به عمل آمده و ظرف دو ماه آینده هر کدام از بیمارستان‌‌ها شعاع معینی از مکان خود را به لحاظ امنیتی پوشش دهند. ‌
انتهاي پیام


سه‌شنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن