تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ برتر فوتبال بدون تبلیغ


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
لیگ برتر فوتبال بدون تبلیغ
لیگ برتر فوتبال بدون تبلیغ هفته نخست لیگ برتر در حالی از روز گذشته استارت خورد که هنوز اسپانسر تبلیغات محیطی دور زمین مشخص نشده است و این به یکی از دغدغه‌های بزرگ مدیران فدراسیون و البته مدیرعاملان تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، هفته اول لیگ برتر در حالی از روز گذشته استارت خورد که هنوز اسپانسر تبلیغات محیطی دور زمین فوتبال ایران مشخص نشده است و این به یکی از دغدغه‌های بزرگ مدیران فدراسیون و البته مدیرعاملان تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده است.

در حال حاضر فوتبال ایران وارد سومین سال خود شده است که بدون قرارداد حق پخش اداره می‌شود و جالب اینکه به نظر مدیران فدراسیون فوتبال از عقد قرارداد ناامید شده‌اند و مدت‌ها است که صحبتی در این باره به میان نیامده است. این اتفاق در حالی افتاده است که انتظار می‌رفت با ریاست مهدی  تاج در فدراسیون فوتبال اتفاق‌های جدیدی در رابطه با عقد قراردا با سازمان صدا و سیما بیفتد اما او هم مثل علی کفاشیان نشان داده است که کاری از دستش بر نمی‌آید. در حال حاضر بیش از 60 درصد آمد باشگاه‌ها از طریق حق پخش تامین می‌شود اما عجیب این است که فوتبال ایران در 2 سال گذشته حتی یک ریال از حق پخش درآمد نداشته است.

در شرایطی که شرایط برای مذاکره با صدا و سیما فراهم نیست و مدیران این سازمان مدعی هستند که پولی ندارند که به فوتبال بدهند تنها راه درآمد برای باشگاه ها می‌تواند فروش تبلیغات محیطی دور زمین باشد تا باشگاه بتوانند بخشی از هزینه‌های خود را از این راه تامین کنند اما به نظر می‌رسد که در این راه هم سازمان لیگ هرگز موفق عمل نکره است.

سازمان لیگ دو فصل پیش بابت فروش تبلیغات محیطی دور زمین قراردادی 160 میلیاردی برای 2 فصل با شرکت ایران نوین امضا کرد که بخش زیادی از آن را نتوانست دریافت کند. نکته عجیب این که در حالی که لیگ برتر فوتبال ایران از روز گذشته به صورت رسمی استارت خورده است، هنوز فدراسیون فوتبال و البته سازمان لیگ نتوانسته‌اند شرکتی را راضی به عقد قرارداد با آنها برای تبلیغات محیطی دور زمین کند. در حال حاضر لیگ برتر شروع شده است و باشگاه‌های لیگ برتری روزی درآمدشان از تبلیغات محیطی دور زمین حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. در این بین به نظر می‌رسد عقد قرارداد با شرکت مورد نظر حداقل سه چهار هفته طول می‌کشد و طبیعی است که این تعداد هفته از قرارداد سازمان لیگ کسر خواهد شد. با این شرایط به نظر می‌رسد فوتبال ایران درآمد کمتری را نسبت به به سال‌های گذشته خواهد داشت و این می‌تواند سوء مدیریت در فوتبال را بیشتر نشان داد این درحالی است که بهروان رئیس مسابقات سازمان لیگ شب گذشته اعلام کرد که برای تیلیغات محیطی با شرکتی به توافق رسیدند و به زودی در درون ورزشگاه‌ها تبلیغات محیطی را خواهید دید.

جالب است که بدانید در روز اول از هفته اول لیگ برتر در هیچ کدام از بازی اجازه نمایش تبلیغات شرکت ها داده نشد، اتفاقی که در 15 سال اخیر فوتبال ایران بی‌سابقه بود و به نظر می‌رسد با این شکل فوتبال ایران بیشتر به لیگ های آماتور فوتبال آسیا شباهت دارد تا لیگ‌های حرفه‌ای. در حال حاضر حتی در لیگ‌های کم تماشاگر حوزه خلیج فارس هم باشگاه‌ها سهم زیادی از حق پخش و تبلیغات محیطی دور زمین دارند ولی مسئولان فوتبال ایران برای یکی از پرتماشاگرترین لیگ‌های آسیا هم نتوانسته‌اند اسپانسری پیدا کنند.
 

منبع: تسنیم


95/5/5 - 11:08 - 2016-7-26 11:08:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن