تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین‌نامه استخدام قهرمانان ورزشی ابلاغ می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آیین‌نامه استخدام قهرمانان ورزشی ابلاغ می‌شود
آیین‌نامه استخدام قهرمانان ورزشی ابلاغ می‌شود رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه آیین‌نامه استخدام قهرمانان دائمی است، گفت: هم اکنون منتظر ابلاغ این آیین‌نامه توسط دولت به وزارت ورزش و وجوانان و سایر دستگاه‌های متولی جهت اجرا هستیم.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ کیومرث هاشمی با اشاره به تصویب آیین‌نامه استخدام قهرمانان توسط هیأت دولت، گفت: این قانون مربوط به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک می‌شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه فرصت خوبی برای جذب و استخدام قهرمانان بوجود آمده است، اظهار کرد: ورزشکاران و خانواده آنها همیشه دغدغه تامین مالی و شغلی داشتند که با این مصوبه این مهم رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون منتظر ابلاغ آیین‌نامه استخدام قهرمانان بازی‌های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک توسط دولت به وزارت ورزش و وجوانان و سایر دستگاه‌های متولی جهت اجرا هستیم، تصریح کرد: این قانون دائمی بوده و امیدوارم دیگر شاهد وجود دغدغه‌ای در این زمینه نباشیم.

هاشمی با اشاره به اینکه چنین مصوبه‌ای در آستانه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو موجب افزایش انگیزه ورزشکاران و دلگرمی آنها در رقابت‌های ورزشی بویژه بازی‌های المپیک می‌شود، افزود: ورزشکاران سرمایه‌های ملی کشور هستند و باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرند.

رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با سایت خانه ملت خاطرنشان کرد: برای کمک به جامعه ورزشی و قهرمانان رشته‌های مختلف نباید از هیچ کمکی دریغ کرد از این رو تصویب آیین‌نامه استخدام قهرمانان اتفاقی خوشایند در این حوزه محسوب می‌شود.

منبع: مهر


95/5/2 - 10:53 - 2016-7-23 10:53:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن