تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ آسیب‌های اجتماعی در اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نرخ آسیب‌های اجتماعی در اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری است
مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: نرخ آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل به نسبت، از متوسط کشور پایین‌تر است و این به دلیل شرایط مذهبی و تقویت باورهای دینی در مردم این خطه ولایت‌مدار است.
ولی‌الله نصر در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در اردبیل اظهار کرد: ما در سفری که به استان اردبیل داشتیم در گرامیداشت هفته بهزیستی افتتاح پروژه‌های متعدد سازمان را از مراکز سالمندان گرفته تا مهدهای کودک و مراکز مشاوره‌ای شاهد بودیم که هدف اصلی از راه‌اندازی 40 طرح خدمات‌رسان در حوزه بهزیستی افزایش ارتقای توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی است. وی به شعار هفته بهزیستی با عنوان «ایرانی بانشاط برای بهتر زیستن» اشاره کرد و افزود: نامگذاری این هفته با یک عنوان مناسب به این دلیل است که ما در کشورمان به ارتقای نشاط اجتماعی نیاز جدی داریم تا بتوانیم زمینه افزایش تحرک اجتماعی را با حضور بانشاط مردم فراهم کنیم. مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: نرخ آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل به نسبت متوسط کشور پایین‌تر است و این به دلیل شرایط مذهبی و تقویت باورهای دینی در مردم این خطه ولایت‌مدار است. نصر بیان کرد: ما در حوزه معلولان طرح های خوبی را به ویژه در بحث مناسب‌سازی را در حال اجرا کردیم که استان اردبیل در عملیاتی کردن این طرح با همکاری نهادهایی همچون شهرداری مشارکتی جدی دارد. وی به نرخ بالای آسیب‌های اجتماعی در کشور به ویژه در سه آسیب جدی طلاق، اعتیاد و مهاجرت که تبعات منفی در بیکاری و تزلزل خانواده‌ها را به همراه دارد شاهد هستیم که البته نرخ این آسیب‌ها در استان اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری است. مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی یکی از برجستگی‌های استان اردبیل را کمک جدی خیرین برای مدیریت کودکان و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست و  یا دختران در معرض آسیب توصیف کرد و یادآور شد: آنچه که در این زمینه به عنوان یک مسؤولیت اجتماعی مورد توجه قرار گیرد کمک همه برای کاستن این آسیب‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها است. نصر فعالیت مرکز اورژانس اجتماعی و خط 123 را به عنوان یک مجموعه موفق حتی در سطح خاورمیانه بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: ما از طریق اورژانس اجتماعی و خط 123 تلاش می‌کنیم تا به کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع به موقع دغدغه‌ها در این حوزه کمک کند. وی تصریح کرد: برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و همچنین ارائه مشاوره‌های خانوادگی سامانه 1480 بهزیستی نیز در جای جای کشور فعالیت می‌کند تا در حوزه خدمات مشاوره‌ای نیز بتوانیم در خدمت هموطنان باشیم. مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی تمرکززدایی را از رویکردهای اصلی سازمان بهزیستی در راستای ارائه خدمات کیفی‌تر عنوان کرد و گفت: آنچه که در این زمینه باید همه به آن توجه کنیم پیامدهای بسیار خطرناک توسعه و گسترش این آسیب‌های اجتماعی است که افزایش آن زنگ خطر را برای همه ما به صدا درآورده است. نصر وضعیت استان اردبیل را در حوزه آسیب‌های اجتماعی یک وضعیت سفید با نرخ پایین وقوع و توسعه این آسیب‌ها اعلام کرد و افزود: استان اردبیل به دلیل شرایط مذهبی و معنوی از دارای نرخ پایین آسیب‌های اجتماعی است.





تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن