تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت صنعت به تنهایی نمی تواند اقتصاد را پویا کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان: وزارت صنعت به تنهایی نمی تواند اقتصاد را پویا کند صنعت و اقتصاد یک زنجیره به هم پیوسته است که اگر تعامل بین دستگاهی نباشد، وزارت صنعت، معدن و تجارت به تنهایی نمی تواند آنرا پویا کند.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۹ تير ساعت 13:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،  عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان گفت: صنعت و اقتصاد یک زنجیره به هم پیوسته است که اگر تعامل بین دستگاهی نباشد، وزارت صنعت، معدن و تجارت به تنهایی نمی تواند آنرا پویا کند

نوریان افزود:برای رونق تولید باید از نظر فکر و اندیشه ابتدای امر رویکرد تولید داشت و سپس با برنامه های سیاسی و فرهنگی آنرا حمایت کرد.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان، با بیان اینکه اقتصاد در کشور ایران درون زاست، ادامه داد:باید پایه های مبانی قدرت و اقتدار ایران در سطح بین المللی حفظ شود و برای پیشبرد اهداف ،به مراودات و تعاملات بیرونی نیز فکر کرد.
نوریان تصریح کرد: مراودات و تعاملات بیرونی کشور باید برحسب فرمایشات مقام معظم رهبری بر سه اصل عاقلانه، مدبرانه و حکیمانه باشد.
وی،با بیان اینکه سرمایه گذاری و رونق تولید پشتوانه فرهنگی و فرهنگ سرمایه گذاری نیاز دارد، افزود:در برخی موارد درگذشته مشاهده شده است که سرمایه گذاری ها برای گرفتن مجوز و پروانه فعالیت صنعتی راه زیادی را رفته است.
نوریان گفت:مجمع نمایندگان استان در مجلس در عرصه قانونگذاری برای رونق تولید، رونق اقتصاد و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش خواهند کرد.
در این مراسم از فعالان 19 طرح و واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.
هم اینک یکهزار و 288 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن