تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815522631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقره جوانان والیبالیست در تایپه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نقره جوانان والیبالیست در تایپه
تیم والیبال جوانان ایران با شکست 3 بر 2 مقابل چین در فینال قهرمانی آسیا، موفق به تکرار عنوان قهرمانی خود نشد.

به گزارش "ورزش سه"، فینال هجدهمین دوره والیبال قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه به پایان رسید تا ایران با شکست 3 بر 2 مقابل چین به مدال نقره رقابت ها دست پیدا کند. دو تیم در فینال دوره گذشته رقابت ها در منامه بحرین به مصاف هم رفته بودند و ایران موفق شد در آن دیدار به راحتی با نتیجه 3 بر صفر چین را شکست دهد و قهرمان آسیا شود اما این بار در دیداری انتقامی حریف موفق به کسب پیروزی و فتح فینال شد.
ایران ست های اول، سوم و پنجم را واگذار کرد و در ست هایی بسیار نزدیک نتیجه را واگذار می کرد اما ست پنجم کار از ابتدا قابل قبول آغاز نشد. شاگردان بهروز عطایی 6 بر یک از چین عقب افتادند اما توانستند در امتیاز 9 حریف را گرفتند تا بازی مساوی پیش برود. بازی پر نوسان دو تیم یک بار دیگر چین را 14 بر 11 پیش انداخت اما در امتیازی که ایران می توانست بازی را 14 بر 14 به تساوی بکشاند، چین با امتیاز خطا تور بازیکنان ایران 15 بر 13 برنده ست پنجم و در مجموع بازی شد تا یک بار دیگر قهرمانی آسیا را به دست بیاورد.
ایران مدافع قهرمانی جوانان آسیا بود و در این دوره از رقابت ها نمایش عالی از خود نشان داد به طوریکه تا قبل از دیدار فینال تنها یک ست را به رقبا واگذار کرده بود اما اولین شکست شاگردان بهروز عطایی در آسیا با از دست دادن قهرمانی همراه بود.

17:05  1395/04/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن