تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814231784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم اربعین دومین شهید مدافع حرم بندرانزلی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مراسم اربعین دومین شهید مدافع حرم بندرانزلی برگزار شد مراسم اربعین شهید مدافع حرم جهانگیر جعفری نیا با حضور فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان برگزار شد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۷ تير ساعت 13:31

خبرگزاری پانا+شهید مدافع حرم

به گزارش پانا از گیلان ، سردار محمد علی حق بین در مراسم فتح نبل و الزهرا و نجات 50 هزار مسلمان از محاصره تکفیری ها را به عنوان افتخار بزرگ مردم گیلان دانست و اظهار کرد: شهید جعفری نیا ابوالفضل لشکر 16 عملیاتی قدس گیلان بود.
وی با اشاره به روحیه جهادی شهید جعفری نیا و عزم راسخ وی در ماموریتهای محوله افزود: این شهید بزرگوار همواره در جبهه سخت ترین کارها را برعهده گرفته و گره های بزرگ را از پای مشکلات باز می کرد.
سردار حق بین با اظهار تاسف به جهت از دست دادن یکی از فرماندهان تاثیرگذار درجبهه های حق علیه باطل تاکیدکرد:ما دراین جبهه ها کسانی را از دست دادیم که برخی از آنها سرمایه های ملی ایران اسلامی بوده و می توانستنددرآینده گره ای از مشکلات این کشور باز کنند .
وی با اشاره به اهمیت دفاع از اسلام در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: اتفاقات سوریه را دشمن برای آسیب رساندن به کشور ما طراحی کرده اما کسانی که داعش را برای به چالش کشاندن امنیت ما پرورش دادند خود دچار چالش شده اند.
سردار حق بین با اشاره به بحث فرهنگ، به عنوان یکی از مهمترین موارد در امنیت کشورها تصریح کرد: امنیت یک کشور تنها به زور و بازو نیست و درصورت تضعیف فرهنگ همگان مجبور به دفاع هستند.
وی با تاکید بردفاع از امنیت به عنوان ارمغان شهدا افزود: نسل جدید باید به گونه ای تربیت شود که توانایی دفاع از مرزهای کشور در آینده را داشته باشد .
سردار حق بین با اشاره به پیام شهید جعفری نیا در یک روز پیش از شهادتش در خصوص حجاب اظهار کرد: اصلی ترین پیام شهدا حفظ حجاب است و دشمنان در تلاش برای از بین بردن بنیان خانواده ها به کمک ماهواره ها هستند.
وی یادآور شد : باتوجه به وجود امنیت در مرزهای ایران اسلامی در صورت محافظت نکردن از امنیت به وجود آمده به برکت خون شهدا، به سرنوشت دیگر کشورهای منطقه دچار می شویم .
دراین مراسم دختر شهید جعفری نیا با قرائت دلنوشته های پدرشهیدش، حال مجلس و حاضران را دگرگون کرد .
همچنین دراین مراسم پس از سخنرانی سردار حق بین حاضران درمجلس با مداحی ذاکر اهل بیت به عزاداری و سینه زنی پرداختند.
شهید جهانگیر جعفری نیا فرمانده گردان صابرین لشکر 16 قدس گیلان و از مستشاران اعزامی در دفاع از حرم و از جانبازان آزادسازی نبل الزهرا و از اهالی روستای طالب آباد شهرستان انزلی بود که در جریان درگیری ها در کشور سوریه و درجنوب حلب به شهادت رسید.
از شهید جهانگیر جعفری نیا دو دختر خردسال به یادگار مانده وبراساس وصیت این شهید پیکر پاک و مطهرش در زادگاهش روستای طالب آباد شهرستان انزلی به خاک سپرده شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن