تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815174562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح مالیات بر خانه های خالی تصویب می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طرح مالیات بر خانه های خالی تصویب می شود؟
یک کارشناس اقتصادی گفت: طرح مالیات بر خانه های خالی فقط در کمیسیون اقتصادی کشور مطرح شده و تاکنون هیچ اقدامی جهت اجرایی شدن این طرح توسط دولت صورت نگرفته است .


سید مهدی صادق کارشناس مسکن و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه مالیات بر خانه های خالی چه زمانی اجرایی می شود گفت : بدلیل ساخت و ساز بیش از اندازه ، نیمی از ساختمان های کشور خالی است و با وجود اجرایی طرح مالیات بر خانه های خالی که در کمیسیون اقتصادی مطرح گردیده امکان متضرر شدن مالکان و صاحبان املاک بسیار است .


وی افزود : این لایحه فقط در کمیسیون اقتصادی کشور مطرح شده و تا کنون هیچ اقدامی جهت اجرایی شدن این طرح توسط دولت صورت نگرفته است .


صادق اذعان داشت : مالکان املاک سالیانه به شهرداری و داراریی کشور عوارضی پرداخت می‌کنند در واقع دلیلی وجود ندارد که مالیات بر خانه های خالی نیز به مبالغ عوارضی اضافه گردد زیرا با این وضع وضعیت اقتصادی کشور رو به نابودی پیش می رود .


وی در پایان ادامه داد: اجرایی طرح مالیات بر خانه های خالی به احتمال زیاد در مجلس دهم شاید بتواند رای بیاورد و تصویب شود .


محمد علیپور عضو کمیسیون مجلس نهم نیز در این خصوص گفت: اجرای طرح مالیات بر خانه های خالی و برطرف کردن این معضل می تواند یکی از راه های درآمد زایی برای دولت باشد ،بنابراین لازم است دولت در این خصوص برنامه ریزی دقیقی انجام بدهد.





۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن