تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803069445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانمارکی ها داروی جدید دیابت در ایران تولید می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دانمارکی ها داروی جدید دیابت در ایران تولید می کنند
 
مدیرعامل شرکت دانمارکی نوونوردیسک از تولید داروی نوین دیابت بنام دیسکوزا در کشور ایران خبر داد.
 «جم اوزنج» روز جمعه در حاشیه دومین همایش بین المللی یک روزه دیابت و داروهای نوین در هتل اوین در جمع خبرنگاران افزود: قرارداد ساخت این کارخانه در ایران از یکسال پیش بسته شد و قرار است پس از احداث این کارخانه، تولید دارو با استفاده از تکنولوژی های نوین انجام شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه قرار است تا چه میزان دارو در کشور تولید شود و آیا محدودیتی در ارائه تکنولوژی به ایران در تولید آن وجود دارد؟ گفت: ایران هفتمین کشوری است که این شرکت در آن کارخانه می خواهد بسازد؛ ما بدون محدودیت در تامین مواد اولیه، اقدام به تولید دارو و نیز ارائه تکنولوژی های لازم خواهیم کرد.

مدیرعامل این شرکت دانمارکی، هدف از تولید داروی دیابت در کشور ایران را کمک به پنج میلیون ایرانی مبتلا به دیابت ذکر کرد و افزود: تصمیم داریم تولید دارو را در ایران به حدی برسانیم تا جوابگوی همه بیماران باشد و آنان بتوانند از این دارو استفاده کنند.

وی، داروی هورمن رشد را از دیگر داروهای تولید شده در این شرکت دانمارکی بیان کرد و افزود: اکنون برنامه ای برای تولید این دارو در ایران نداریم و هدف ما تولید داروی «ویکتوزا» است.
وی یادآورشد: ما همکاری درباره درمان دیابت با ایران را از 10 سال گذشته آغاز کرده ایم.


دانمارکی ها داروی جدید دیابت در ایران تولید می کنند


جم اوزنج، ادامه داد: تاکنون با نماینده فعال در ایران همکاری می کردیم اما اینک قرار شده تا بصورت مستقل با ساخت کارخانه ای در منطقه کردان، اقدام به تولید داروی نوین ویکتوزا کنیم.
وی اضافه کرد: این کارخانه در بخش زمین های هلدینگ بنیاد برکت به مساحت 40 هزار مترمربع که خریداری شده واز ماه رمضان امسال در اختیار ما قرار گرفته است، ساخته می شود.
به گفته وی، همچنین قرار است 160 نفر پرسنل که اغلب آنها ایرانی هستند بصورت مستقیم و غیرمستقیم در این کارخانه استخدام شوند.

این مدیر شرکت دانمارکی افزود: منابع مالی ساخت این کارخانه به طور کامل از سوی منابع خارجی تامین خواهد شد و در حال حاضر کلنگ ساخت نیز زده شده است.
به گزارش خبرنگار ما، در این همایش بیش از 300 پزشک متخصص ایرانی و خارجی حضور دارند.

شرکت «نوو نوردیسک» در 97 کشور دنیا شعبه دارد و ایران هفتمین کشوری است قرار است این شرکت در آن کارخانه تولید داروی دیابت احداث کند.

  داروی ویکتوزا جدیدترین داروی دیابت درکشور تحت پوشش بیمه قرار می گیرد

دبیراجرایی دومین همایش بین المللی دیابت و داروهای نوین گفت: داروی ویکتوزا که جدیدترین داروی کنترل دیابت است که بزودی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.
 دکترعلی مستوفی  روز جمعه در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران گفت: تفاهمنامه ویژه برای پوشش بیمه ای این دارو با وزارت بهداشت انجام شده است و بزودی در دستور کار قرار می گیرد.
وی افزود: این دارو که 9 سال پیش توسط شرکت نوونوردیسک کشور دانمارک تولید شده است جدیدترین دارویی است که وارد ایران شده و در دسترس همه بیماران قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا برای واردات این دارو از کشور دانمارک با محدودیت تحریم مواجه نبوده ایم؟ گفت: از لحاظ واردات این دارو هیچ مشکلی نداشتیم و موضوع تحریم تاثیری بر واردات آن نداشته است.
وی اظهار کرد: هم اینک این دارو به مدت دو سال وارد ایران شده و در تمام داروخانه ها یافت می شود و در اختیار بیماران قراردارد.
وی تاکید کرد: این دارو بصورت تزریقی مصرف می شود و در حال حاضر قیمت هر یک واحد دارویی تزریقی  330 هزار تومان می باشد.

دکتر مستوفی با بیان اینکه بیماری دیابت درمان قطعی ندارد تاکید، کرد: این دارو بخوبی قند خون و دیابت بیماران را کنترل می کند.
به اعتقاد وی، روند درمان بیماری دیابت در کشور بهتر از 10 سال گذشته شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر 5/5 میلیون نفر در ایران به دیابت مبتلا هستند که نمی از آنها از بیماری خود خبرندارند و در زمان غربالگری متوجه می شوند.
وی درباره  گزینش پزشکان خارجی به این همایش هم نیز گفت: این افراد متخصص بر اساس مقالات برگزیده ای که در چند کشور مهم ارائه داده بودند گزینش شده اند و همگی افراد برجسته و محققی در زمینه تخصصی پزشکی هستند.

وی تاکید کرد: از نتایج این همایش و مقالات و دستاوردهای پزشکان متخصص دنیا که در زمینه دیابت کا رکرده اند و نیز تجربیان ارائه شده در این همایش در توسعه کار روند درمان دیابت در کشور استفاده خواهد شد.
 

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۵ - 16 July 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن