تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820311095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی از تداوم عرضه مازاد نفت را نزولی کرد/ نفت آمریکا 45 دلار


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نگرانی از تداوم عرضه مازاد نفت را نزولی کرد/ نفت آمریکا 45 دلار
با ایجاد نگرانی‌های جدید در خصوص عرضه بیش از تقاضای نفت جهانی، قیمت نفت در معاملات روز جمعه آسیا کاهش یافت اما این افت به دلیل آمار اقتصادی فراتر از انتظار چین که نشان از تلاش‌های دولت برای تثبیت رشد داشت، محدود بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش رویترز، قیمت هر بشکه نفت برنت با افتی 52 سنتی نسبت به روز گذشته به 46 دلار و 85 سنت رسید. روز پنجشنبه این معیار جهانی رشدی 2.4 درصدی را تجربه کرده بود. هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت نیز با افتی 48 سنتی 45 دلار و 20 سنت معامله شد. این قرارداد در جلسه گذشته 2.1 درصد افزایش قیمت داشت.


پس از گزارش رشد 6.7 درصدی چین در سه‌ماهه دوم سال جاری، قیمت‌ها بخشی از افت خود را جبران کرده‌اند. نتایج رشد اقتصادی چین نسبت به سه‌ماهه نخست ثابت بوده و اندکی فراتر از انتظارات بوده است. این در حالی است که دولت چین در تلاش برای تثبیت رشد دومین اقتصاد بزرگ دنیاست.


در حالی که ترس از سقوط شدید رشد اقتصادی چین فروکش کرده است، سرمایه‌گذاران در خصوص رکود بیشتر ناشی از تصمیم بریتانیا در خصوص ترک اتحادیه‌ اروپا نگران هستند. موضوعی که علاوه بر بریتانیا می‌تواند اقتصاد جهان را با خطر رکود جهانی مواجه کند.


در همین زمان، گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی نشان می‌دهد، تداوم عرضه مازاد نفتی بر خلاف تصور بسیاری از افراد همچنان وجود دارد.
بانک بی‌ان‌پی با به روز رسانی سناریوهای عرضه و تقاضای خود اعلام کرد: « تغییرات در تراز نفتی ما و تولید نفت خام اوپک نشان می‌دهد که از سه‌ماهه سوم سال 2016 تا پایان سال 2017، تعادل عرضه و تقاضای جهانی تغییر اندکی خواهد کرد. موجودی مازاد ذخایر نفتی که از ابتدای سال 2014 آغاز شده همچنان به قوت خود باقی است و این موضوع مانع از هرگونه صعود قیمت شده است.»


آمار روز پنجشنبه جن‌اسکیپ نشان داد که در هفته منتهی به 12 جولای تعداد 171 هزار و511 بشکه به مرکز تحویل نفت اوکلاهاما اضافه شده است.
22539




۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن