تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی 27 تیر به کرمانشاه می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: روحانی 27 تیر به کرمانشاه می‌رود
رازانی همچنین دیدار با مردم و سخنرانی در استادیوم آزادی را از برنامه‌های رییس جمهور در سفر به کرمانشاه اعلام کرد و گفت: در این مراسم دکتر روحانی تصمیم‌های اتخاذ شده برای توسعه استان را در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی اعلام خواهد کرد.
استاندار کرمانشاه با اعلام انجام سفر رییس جمهور به استان در روز یکشنبه(27 تیرماه)، گفت: این سفر یک روزه دستاوردهای مهمی برای استان در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، اسدالله رازانی در نشستی خبری در خصوص پیشنهادهای ارائه شده برای این سفر اظهار کرد: پروژه‌های پیشنهادی سفر در دو محور است و بخشی از پیشنهادات مربوط به پروژه‌هایی است که به خواسته تاریخی استان تبدیل شده تا از طریق تخصیص 100 درصدی اعتبار و یا افزایش اعتبارات بتوان آنها را انجام داد.

وی افزود: تا این لحظه سفر آقای روحانی یک روزه بوده و برنامه های این روز تا نیمه های شامگاه یکشنبه پیش بینی و برنامه ریزی شده است اما احتمال افزایش مدت سفر نیز وجود دارد.

این مدیر ارشد تاکید کرد: در سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه 51 طرح و پروژه برای افتتاح و کلنگ زنی آماده شده که احتمال افزایش این تعداد طرح نیز وجود دارد.

رازانی افتتاح سد داریان، فاز اول کشت و صنعت قصرشیرین با مساحت3500 هکتار، افتتاح دانشگاه صنعتی کرمانشاه که سه فاز آن به بهره برداری رسیده است، دانشگاه نفت ،بیمارستان 540 تخت خوابی، یک واحد گلخانه ای 50 هکتاری،ی ک واحد گاوداری 2500 راسی در ماهیدشت، افتتاح 350 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، راه روستایی و ... از جمله پروژه های مهم برای افتتاح در این سفر عنوان کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: مراسم استقبال از رییس جمهور از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی تا استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

رازانی همچنین دیدار با مردم و سخنرانی در استادیوم آزادی را از برنامه‌های رییس جمهور در سفر به کرمانشاه اعلام کرد و گفت: در این مراسم دکتر روحانی تصمیم‌های اتخاذ شده برای توسعه استان را در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی اعلام خواهد کرد.

وی نشست با نخبگان، مدیران عامل بانک ها، سرمایه گذاران و کارآفرینان، نشست شورای اداری استان و نشست خبری با اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه اعلام کرد.

رازانی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: تاخیر در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه به ضرر استان نیست و حتی سود هم دارد . زیرا با توجه به بهبود شرایط اقتصادی کشور، رئیس جمهور امکانات بیشتری برای استان در نظر خواهند گرفت.

استاندار کرمانشاه در خصوص حادثه ریجاب گفت: اتفاق ریجاب به هیچ وجه بر سفر رئیس جمهور تاثیر منفی نخواهد گذاشت. نیروهای امنیتی و انتظامی به صورت شبانه روزی پیگیر موضوع هستند تا عوامل این اقدام شناسایی شوند.



تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۵ - 14 July 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن