تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821383688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولايتي: تجمع پاريس محل ورشکستگان سياسي بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ولايتي: تجمع پاريس محل ورشکستگان سياسي بود
تجمع اخير در پاريس محل ورشکستگان سياسي بود؛ چه آنهايي که خائن به کشورشان بودند مانند منافقان و چه افرادي مانند وزير اسبق رژيم سعودي که به آنجا رفتند‌.


علي‌اکبر ولايتي، رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام ديروز در جمع خبرنگاران و در حاشيه ديدار تعدادي از فعالان سياسي، اساتيد، فرهيختگان و انديشمندان افغانستان در پاسخ به سؤال ايرنا درباره تجمع منافقين در پاريس با بيان اين مطلب افزود: اينها گروهي ورشکسته به لحاظ سياسي و خائن به ملت هستند که از زمان پيدايش آنها تا کنون جز خيانت به اين کشور کاري نکرده‌اند که يکي از نقاط مشخص خيانت اينها اين بود که بعد از قبول آتش‌بس بين ايران و عراق در سال 1367 با کمک نيروهاي عراقي به ايران حمله کردند و تعداد زيادي از هموطنانشان را کشتند.

رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: اينها در مدتي که در عراق بودند در خدمت صدام حسين جنايتکار حاکم بر عراق بودند و اکنون هم در خدمت استعمارگراني هستند که با ايران سابقه عداوت دارند، مانند امريکايي‌ها يا معاندان سعودي مانند همين فردي که در کشور خودش هم قدر و منزلتي ندارد. وي گفت: اينها با تجمع در پاريس بناي سخنان بي‌پايه و دشمني‌هاي شيطاني و لاف در غربت زدن سر دادند. ولايتي گفت: آنها جرئت ندارند به ايران بيايند و امنيت ايران آنچنان قوي است و مردم ايران آنچنان متحدند و نسبت به اين خائنان تنفر دارند که جرئت ندارند سخنانشان را در بين مردم ايران بيان کنند.

 وي افزود: اينها در کشورهايي که سابقه رابطه سوء با ايران دارند و در برخي کشورهاي اروپايي کار مزدوري مي‌کنند. ولايتي اضافه کرد: به اينها (منافقين) به عنوان پناهندگاني که کار مزدوري مي‌کنند آب و نان مي‌دهند تا در خدمت بيگانگاني باشند که با ايران دشمني دارند. وي تأکيد کرد: اينها نه سخنانشان و نه خودشان ارزشي دارند و نه مي‌توانند عليه ايران کاري کنند و نه در بين ملت ايران جايي دارند. کاري که اينها مي‌کنند مزدوري بيگانگان است و نيازي به توضيح بيشتر نيست.
ولايتي ادامه داد: همين قدر که يک ايراني فريب خورده رانده شده از ملت که قلبش تيره شده و ديگر قابل هدايت نيست در خدمت بيگانه قرار گرفته همين صحبت کافي است که آنها نام‌شان به بدنامي در تاريخ بماند و ايران به عنوان قدرت اول منطقه هر روز پيروزي بيشتري هم خودش و هم دوستانش در مين جبهه مقاومت به دست بياورند. ولايتي گفت: اين حرکت‌هاي مذبوحانه در مقابل پيروزي ملي و منطقه‌اي ايران است.

وي در پاسخ به سؤالي در خصوص تأثيرات برجام و نقض برخي مفاد آن از سوي برخي از کشورهاي 1+5 گفت: ايران بر اساس مصالح ملي خود و در اين گفت‌و‌گوهاي هسته‌اي از سال‌ها پيش و از اوايل دهه 80 مذاکرات خود را ادامه داد تا اينکه به يک نتايجي رسيد، تعهدي کرد و به آن نيز عمل کرد، اما طرف‌هاي مقابل آن طور که بايد به تعهد خود عمل نکردند. ولايتي تأکيد کرد: ايران بر سر عهد خود ايستاده؛ از يک‌سو نقض عهد نمي‌کند و از سوي ديگر از حقوق خود دفاع مي‌کند و در مقابل عهدشکني‌هاي آنان هم مي‌ايستد. ولايتي ادامه داد: آنها هم ما را آزموده‌اند. اگر آنها در عراق و بغداد و دمشق و حلب و فلوجه از متحدان ايران شکست خوردند و ايران در منطقه به عنوان قدرت اول همچنان رو به پيشرفت است، به عنوان انتقام‌گيري از ايران در جاهايي که بتوانند نقض عهد مي‌کنند اما اين کشور و اين نظام نشان داده که از حقوق خود نمي‌گذرد و ايستادگي مي‌کند تا حقوق خود را استيفا کند. 





تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن