تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدترین اخبار درباره استاد شجریان از سوی وزارت ارشاد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جدیدترین اخبار درباره استاد شجریان از سوی وزارت ارشاد
علی جنتی در گفتگو با خبرنگار ما اخباری از محمدرضا شجریان و پیگیری مداوای او داد.
به گزارش نامه نیوز ، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد اخبار منتشر شده این روزها پیرامون محمدرضا شجریان گفت: ما به طور مرتب پیگیر شرایط و حال و روز استاد شجریان هستیم. معاونت هنری ما به طور مرتب با ایشان در ارتباط است.

وی در ادامه اظهار داشت: همانطور که گفتید شرایط جسمانی او خوب نیست و ما پیگیر هستیم تا شرایط را برای حضور وی در کشور و مداوا فراهم آوریم. تلاش می کنیم هرچه زودتر او را به ایران برگردانیم تا در ایران مورد معالجه قرار بگیرد و منتظریم شرایطش به گونه ای شود بتواند به تهران بیاید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در خصوص تفاوت اعضاي جديد با قديم شوراي پروانه نمايش بیان کرد: تفاوت خاصي ندارند؛ ما در شوراي نظارت بر پروانه نمايش به دنبال افرادي هستيم كه هم سينما را بشناسند و هم فيلم هاي سينمايي را بتوانند قضاوت كنند و هم با مباني قانوني مسئله و ضوابط اجرايي آن آشنايي داشته باشند.

وي ادامه داد: هم كساني كه در گذشته بودند و هم كساني كه به تازگي انتخاب شده اند داراي اين شرايط هستند؛ اما هميشه در مديريت  ها هم اين طور است كه گاهي جابه جايي انجام مي دهيم ولي جابه جايي به اين معنا نيست كه گروه قبلي مشكل جدي داشتند.

وزیر ارشاد همچنین درباره مرحوم کیارستمی گفت: يكي از ستارگان درخشان و ارزشمند سينماي ايران را از دست داديم؛ كسي كه با فيلم هاي خوبي كه ساخت، هم وفاداري اش نسبت به ملت ايران را به اثبات رساند و هم نام ايران را در صحنه جهاني و در بين هنرمندان و مردم جهان بلند آوازه كرد؛ براي او آرزوي رحمت و غفران واسعه الهي را دارم.



منبع: باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
تکذیب شایعه درباره به كما رفتن شجریان
آخرین وضعیت روند درمانی محمدرضا شجریان
روایت شجریان از ربنا، موسیقی و مخالفان
واکنش کیهان به احتمال پخش ربنای شجریان
ماجرای پخش صدای شجریان در جشنواره کن از زبان فرهادی



۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن