تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلاتان: نزدیک بود در آژاکس کشته شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زلاتان: نزدیک بود در آژاکس کشته شوم
زلاتان ابراهیموویچ در کتاب جدید خود به نام "زلاتان، خشم و انتقام" فاش ساخته است که نزدیک بود طی یک مشاجره فیزیکی در رختکن آژاکس کشته شود.

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز بر می گردد به دوران حضور زلاتان در آژاکس آمستردام. زلاتان از مالمو به این تیم هلندی پیوسته بود و توانست به تدریج خود را به عنوان ستاره اول آژاکس مطرح کند.  

  زلاتان در کتاب خود خاطره ای جالب و عجیب از دوران حضورش در آژاکس نقل کرده است:" با آیندهوون بازی داشتیم و من نیمه دوم به دستور مربی تعویض شدم. میدو، بازیکن مصری به جای من وارد زمین شد اما من چون از تعویض ناراضی بودم با وی دست ندادم. بازی که تمام شد، میدو که این حرکت مرا نوعی توهین به خودش تلقی کرده بود، در رختکن به من توهین کرد و با لفظ بدبخت حرامزاده مرا مورد خطاب قرار داد. من هم به او گفتم که تنها حرامزاده اینجا تو هستی. از بخت بد من، یک قیچی در نزدیکی میدو وجود داشت و او به قدری عصبانی بود که آن را به سمت من پرتاب کرد. قیچی با اندک فاصله ای از کنار سر من عبور کرد و من خوش شانس بودم که بر اثر این اتفاق کشته نشدم."  

16:40  1395/04/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن