تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821299669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استمرار 3 روزه گرد و خاک در زابل /رگبار شدید باران در 2 استان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: استمرار 3 روزه گرد و خاک در زابل /رگبار شدید باران در 2 استان
رئيس مرکز حوادث و اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: نیروهای مدیریت بحران در 6 استان کشور به دلیل رگبار باران و هجوم گردوغبار از کشور عراق در آماده باش کامل قرار دارند.

استمرار 3 روزه گرد و خاک در زابل /رگبار شدید باران در 2 استان
مهدی رحمتی نژاد رئیس مرکز  اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آماده باش نیروهای مدیریت بحران کشور اظهار داشت: امروز نیروهای مدیریت بحران در استان های آذربایجان غربی و برخی نقاط آذربایجان شرقی، به دلیل رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در آماده باش کامل قرار دارند. 


وی تصریح کرد: اقدامات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص دیگر هشدار این ارگان اذعان داشت: با افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق انتظار می رود از امروز تا دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک حضور داشته باشد.


رحمتی نژاد افزود: طبق پیش بینی هواشناسي امروز نیز در برخی نقاط استان های خوزستان، ایلام و بوشهر پدیده گردوغبارو کاهش دید افقی استمرار خواهد داشت. 


رحمتی نژاد بیان داشت: نیروهای مدیریت بحران در استان های مذکور جهت جلوگیری از خسارات احتمالی در آماده باش کامل قرار دارند.
 
وی در پایان تأکید کرد: از هموطنان نقاط مذکور درخواست داریم تا از حضور، تردد، انجام فعالیت های بدنی چون کوهنوردی و برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها و کوهستان ها خودداری کنند.
 



۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن