تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815649593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیرمرد ساده دل،با قرار دادن اطلاعات بانکی اش به فرد ناشناس،52میلیون تومان به او هدیه داد!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: پیرمرد ساده دل،با قرار دادن اطلاعات بانکی اش به فرد ناشناس،52میلیون تومان به او هدیه داد! جامعه > حوادث - ایران نوشت:چندی قبل مرد سالخورده‌ای که خود را مدیرعامل یک شرکت معرفی می‌کرد به دادسرای الهیه رفت و پرده از راز سرقت برداشت.

وی در شکایتش به دادیار محمودی از شعبه اول دادسرا گفت: یک روز مرد ناشناسی که خود را از کارکنان شرکت همراه اول معرفی می‌کرد با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت: به خاطر خوش حسابی و پرداخت بموقع قبض هایم در جشنواره کیش همراه اول برنده 5 میلیون تومان شده‌ام. از آنجا که مشخصات کامل مرا در اختیار داشت هیچ شکی نکردم و حتی آهنگ‌هایی که از آن سوی خط به گوش می‌رسید هم دلیلی بر اعتماد بیشترم شد که باور کنم این تماس از خود مرکز همراه اول است.
این مرد سالخورده که باور نداشت در دام یک تبهکار افتاده، ادامه داد: از آنجا که همیشه قبض‌های تلفن همراهم را سر موعد پرداخت می‌کردم و حتی در طرح‌های مکالمه رایگان یک روزه برنده می‌شدم از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و با ساده انگاری باور کردم که این موضوع صحت دارد. وی در ادامه از من خواست بسرعت خودم را به یک عابربانک نزدیک برسانم و برای سازمان مربوطه اطلاعات بانکی‌ام را ارسال کنم  تا از این هدیه ویژه  بهره‌‌مند شوم. به همین خاطر من هم خود را به نزدیک ترین بانک رساندم و از همانجا با شماره‌ای که داده بود تماس گرفتم. مرد ناشناس از من خواست هر چه را که می‌گوید انجام دهم تا هدیه همراه اول به حسابم واریز شود بدین ترتیب همه حرف‌های او را اجرا کردم.
مالباخته در ادامه بیان کرد: مرد شیاد با چرب زبانی به من اطمینان داد که این برنده شدن واقعی است او حتی اطلاعات بانکی و مشخصاتش را در اختیارم قرار داد. به همین خاطر من هم با خیال آسوده کارم را انجام دادم بی‌خبر از اینکه رمز دوم کارتم را فعال کرده‌ام.
وی ادامه داد: به تصور اینکه قرار است با  فعال کردن این رمز پول به حسابم واریز شود همه کارهایی را که می‌گفت انجام دادم اما متأسفانه در کمال ناباوری دریافتم با دست خودم 2 میلیون تومان به حساب وی واریز کرده ام. پس از آن نیز دریافتم مرد ناشناس با به دست آوردن شماره کارتم و فعال‌سازی رمز دوم 50 میلیون تومان از حسابم برداشته است.
بدین ترتیب مأموران پلیس ردیابی برای شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی را آغاز کردند.تجسس‌های پلیسی نشان می‌داد پول‌های میلیونی از حساب این مرد و مالباخته‌های دیگر پرونده برداشت و به حساب افراد ناشناسی واریز شده است.بدین ترتیب با به‌ دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات قضایی و پلیسی برای ردیابی و شناسایی حساب اصلی و عامل این کلاهبرداری ادامه یافت تا اینکه سرانجام مرد شیاد در عملیات ویژه پلیسی در مخفیگاهش حوالی میدان آزادی شناسایی و دستگیر شد. مأموران در بازرسی از خانه وی تعدادی کارت و شناسنامه‌های جعلی کشف کردند. در حال حاضر تحقیق از این تبهکار اینترنتی ادامه دارد.   17302

کلید واژه ها: جرایم رایانه‌ای - کلاهبرداری -




دوشنبه 21 تیر 1395 - 07:50:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن