تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820388228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات و فجایع بسیاری در حال وقوع است که قابل تحمل نیست


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: خطیب نماز عید فطر اهواز گفت: جنایات و فجایع بسیاری در گوشه و کنار جهان در حال وقوع است که برای همگان قابل تحمل نیست.
به گزارش بسیج به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، با تبریک عید فطر، عید تقوا، عید نماز و روزه و قرائت قرآن و ادعیه و دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: زکات فطریه ای که روزه داران می دهند تمام کننده روزه است همانطور که صلوات بر محمد (ص) و خاندانش در تشهد متمم نماز است. وی افزود: بهتر آن است که فطریه پیش از نماز عید پرداخت شود. طبق نظر برخی مراجع می توان زکات فطریه را جهت عمران مساجد استفاده کرد. نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در روایت امام علی (ع) آمده که ایشان دو چیز را بسیار دوست می داشت؛ جهاد با شمشیر و روزه در گرما. ان شاءالله روزه های همگان در این گرما مقبول درگاه الهی واقع شود. آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: همان گونه که در گذشته بنی امیه به دشمنی با ائمه اطهار می پرداختند، اکنون نیز تفاله های آنها در عراق و سوریه با اقدامات خود عید مسلمین را به عزا تبدیل کردند. در بغداد انفجارهایی عظیمی توسط داعش و وهابیت و به دستور آمریکا رخ داد که جنایت بزرگی را مرتکب شدند. وی ادامه داد: اعلام می کنیم در کنار برادران مان در عراق هستیم و هرچه بخواهند با تمام وجود همان طور که فرزندان مان مانند شهید تقوی در عراق به شهادت رسیدند ما نیز ادامه دهنده راه آنها هستیم. خطیب نماز عید اهواز گفت: در یمن نیز واقعا قلب انسان به درد می آید که این همه آدم کشی و کشتن اطفال و مردان و زنان رخ می دهد. در بحرین نیز سلب تابعیت و اهانت و جسارت به شیخ بزرگ، شیخ عیسی قاسم نه فقط برای مردم بحرین بلکه برای همه مسلمین و به خصوص مردم خوزستان قابل تحمل نخواهد بود. آیت الله موسوی جزایری در خطبه دوم نماز عید فطر که به زبان عربی بیان شد، با تاکید بر قدرشناسی همگان از وجود امنیت در کشور اسلامی ما خاطرنشان کرد: همواره در کنار برادران خود در عراق و سوریه هستیم و از خداوند حسن عاقبت را برای همه مسلمین جهان خواستاریم.
[ مشاهده متن کامل خبر جنایات و فجایع بسیاری در حال وقوع است که قابل تحمل نیست در خبرگزاری بسیج ]


چهارشنبه ، ۱۶تیر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن