تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز تجمع کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: در اعتراض به محرومیت از مقررات تامین اجتماعی؛ اعضای صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز تجمع کردند ایلنا: ظهر امروز (دوشنبه ۱۴ تیر ماه) بیش از ۲۰۰ نفر از شاغلین و بازنشستگان تحت پوشش صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در اعتراض به تخلفات قانونی این صندوق در تهران تجمع کردند.
اعضای صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز تجمع کردند

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز بیش از ۲۰۰ نفر از شاغلین و بازنشستگان تحت پوشش صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز در شهرک والفجر تهران مقابل ساختمان مدیریت صنعتی تجمع کردند. در این تجمع که از ساعت ۱۵ و سی دقیقه شروع شد مشمولان این صندوق که غالبا در شرکت‌های خودروسازی سابقه اشتغال دارند به تهران آمدند تا اعتراض خود نسبت بت تخلفات قانونی این صندوق را به گوش مسئولان برسانند. تجمع کنندگان به خبرنگار ایلنا گفتند ما خواستار اجرا شدن مقررات تامین اجتماعی در مورد خود و دیرگ کارگرانی هستیم که بر خلاف قوانین مصوب از بدو استخدام ناخواسته به عضویت این صندوق درآمده‌اند. از قرار معلوم از اواخر دهه ۶۰ شرکت‌های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع بیمه اجباری بخشی کاگران شاغل خود را از صندوق تامین اجتماعی به این صندوق خصوصی منتقل کرده است. این در حالی است که بر اساس ماده ۱۴۸ قانون کار مشمولین قانون کار نباید بیمه‌ای غیر از بیمه تامین اجتماعی داشته باشند. تجمع کنندگان می‌گویند از نظر ما این صندوق غیرقانونی است و مسئولا سازمان تامین اجتماعی وز وزارت کار از‌‌ همان زمان نباید اجازه این انتقال را می‌دادند. این معترضین مهم‌ترین مطالبات خود را نظارت مجمعی بر عملکرد صندوق، شفافیت در مورد اطلاعات مالی صندوق و افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران بر اساس قوانین سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند. به گفته این معترضین در نتیجه اینجا به جایی غیر قانونی، مقرارت یازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور برای بیمه شدگان این صندوق به درستی اجرا نمی‌شود و مستمری بازنشستگان سخت و زیان آور این صندوق بسیار کمتر از همترازان آن‌ها در تامین اجتماعی است. معترضان افزودند: ما تا دستیابی به مطالباتمان از همه مجاری قانونی استفاده خواهیم کرد و هم‌اکنون نیز در حال پیگیری این مطالبات از طریق مجلس هستیم.
2

1

3

4

5

6

7


۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ۱۶:۴۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن