تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819725638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقصران حادثه واژگونی اتوبوس سربازان مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مقصران حادثه واژگونی اتوبوس سربازان مشخص شدند
سخنگوی قوه قضائیه گفت:‌ بر اساس کارشناسی صورت گرفته در مورد حادثه واژگونی اتوبوس 50 درصد راننده، ‌25 درصد شرکت مسافربری و 25 درصد وزارت راه مقصر بودند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در خصوص کارشناسی حادثه واژگونی چند وسیله نقلیه ک منجر به جان باختن 13 سرباز شد گفت:‌در کارشناسی‌های اولیه 50 درصد راننده، ‌25 درصد شرکت مسافربری و 25 درصد وزارت راه مقصر شناخته شدند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه مطابق قانون این کارشناسی به طرفین ابلاغ شده،‌ گفت: ظرف یک هفته طرفین فرصت دارند تا نظر یا اعتراض خود را بیان کنند راننده اتوبوس هم در حال حاضر در کما است و امکان بازجویی از آن وجود ندارد.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین از کشف 1410 کیلو مواد مخدر طی 12 روز گذشته خبر داد و گفت: خانواده‌ها و مردم باید توجه کنند که امروز مافیای مواد مخدر علاوه بر سودجویی نقشه دیگری هم برای جوانان کشیده‌اند.

محسنی اژه‌ای در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعاونی ثامن‌الحجج گفت: 96 هزار حساب دیگر باقی مانده که هنوز پولشان را دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: برای این ها برنامه‌ریزی شده و قرار است از 20 تیر ماه کسانی که تا سقف 100 میلیون سپرده‌گذاری داشتند پول خود را دریافت کنند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تا کنون 2 میلیارد و 250 میلیون تومان پرداخت صورت گرفته و تعیین تکلیف شده است گفت:‌ از این میزان پول 900 میلیون مربوط به دارایی خود تعاونی و مابقی از اعتباری بوده که بانک مرکزی به بانک عامل داده است.



تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن