تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820228054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابستانگردی فارس، از فرصت سوزی تا فرصت سازی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تابستانگردی فارس، از فرصت سوزی تا فرصت سازی استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: معاون استاندار فارس بر لزوم برگزاری تورهای استانگردی تابستانه در فارس تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در ایام تابستان با حضور گسترده گردشگران داخلی مواجه هستیم؛ از این رو باید زیر ساخت های مناسب در استان ارتقا و بهبود یابد.

شاپور رستمی در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر فارس بر نظارت دقیق و مستمر در تعطیلات تابستان از تاسیسات و موسسات گردشگری استان تاکید کرد.
به گفته وی برنامه های امسال با توجه به ظرفیت استان و قابلیت های موجود قطعاً نیازمند انسجام بیشتر فعالیت دستگاه های اجرایی استان می باشد.همچنین باید تعاملات و هماهنگی ها برای برگزاری مراسم خاص فرهنگی و مذهبی و گردشگری در تعطیلات عید فطر صورت گیرد .
رستمی با بیان اینکه ارائه خدمات سفر به مسافران مربوط به یک روز خاص نیست افزود : باید برای 365 روز سال در فارس برنامه داشته باشیم چرا که فارس و شیراز همواره میزبان مسافران و گردشگران بی شماری از اقصی نقاط جهان هستند .
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس همچنین بر لزوم تقویت بخش خصوصی در حوزه گردشگری تاکید کرد .
رستمی گفت : هم اینک در بحث حمل و نقل جادهای و ریلی مشکل داریم و باید مشکلات در این حوزه هر چه سریع تر حل شود تا فارس در این حوزه نیز به جایگاه اصلی خود دست یابد .
وی با تاکید بر اینکه فعالیت های پلیس راه در استان پر رنگ تر شود افزود : باید از ابزارهای موجود نهایت استفاده را کنیم تا امنیت جاده ای مناسب تری به مسافران داده شود .
این مقام مسئول در ادامه گفت : زمان و ساعت بازدید موزه ها و اماکن تاریخی و گردشگری استان هماهنگ شود و دستگاه های متولی بر مبنای یک ساعت خاص و مشخص پذیرای گردشگران و مسافران گردند .
در ادامه این جلسه مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت : سه ماهه اول سال 94 بیش از 105 هزار گردشگر خارجی وارد فارس شدند که این رقم در سه ماهه اول امسال به بیش از 137 هزار نفر رسیده است .
امیری اضافه کرد : در سه ماهه نخست امسال بیش از 2 میلیون و 222 هزار نفر گردشگر داخلی از اماکن تاریخی فرهنگی و گردشگری فارس دیدن کردند .
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی فارس طبق آمارهای موجود در سه ماهه نخست امسال بازدید گردشگران خارجی از اماکن تاریخی فرهنگی استان 30 درصد افزایش داشته است .وی در ادامه با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر تمامی اماکن تاریخی ، فرهنگی و گردشگری استان پذیرای مسافران خواهند بود،گفت : طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته بازدید نظارتی از تاسیسات و موسسات گردشگری در تابستان امسال به صورت مستمر انجام میشود و اعضای ستاد خدمات سفر استان نیز هر 15 روز یک بار گزارش عملکرد به این ستاد را خواهند داد.
وی در ادامه افزود : برنامه های فرهنگی و گردشگری و تورهای تابستانه با هدف معرفی جاذبه های مذهبی و طبیعی استان در تابستان اجرا خواهد شد.

کلید واژه ها: استان فارس -




یکشنبه 13 تیر 1395 - 08:39:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن