تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش هنرجویان کرمانی در هفدهیمن جشنواره کشوری هنرهای دستی و تجسمی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: درخشش هنرجویان کرمانی در هفدهیمن جشنواره کشوری هنرهای دستی و تجسمی رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان کرمان از کسب دوازده رتبه برتر کشوری توسط هنرجویان کرمانی در مرحله غیر حضوری هفدهیمن جشنواره کشوری هنرهای دستی و تجسمی رشته فنی و حرفه ای خبر داد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۳ تير ساعت 01:26

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از کرمان،حمید سعیدی با اعلام  این خبر خاطر نشان کرد: پس از داوری مرحله اول هفدهمین جشنواره کشوری هنر های دستی و تجسمی در استان سمنان 12 اثر از هنرجویان استان کرمان رتبه برتر کشور را کسب و جواز حضور در مرحله نهایی این جشنواره را دریافت کردند. وی از کسب 6 رتبه برتر کشوری مرحله غیر حضوری دهمین جشنواره هنری هنرستان های کار دانش توسط هنر جویان کرمانی در استان اردبیل نیز خبر داد. سعیدی تصریح کرد: هنر جویان فرشته قلعه و حدیث کریم آبادی در رشته طراحی طلا و جواهر از شهرستان رفسنجان ، فاطمه عبادی فر در رشته  قلمزنی از آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، مریم السادات حسینی در رشته عکاسی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان و راضیه یعقوبی و محبوبه دورانی زاده  در رشته طراحی فرش به ترتیب از منطقه راین و آموزش و پرورش ناحیه دو  ضمن کسب رتبه برتر مرحله غیر حضوری جشنواره هنری هنرستان های کار دانش جواز حضور در مرحله حضوری این جشنواره را نیز کسب کردند. وی افزود: ساناز مفیدی در رشته چاپ ترافارد، آسیه میرزا حسینی ماهانی در رشته معرق کاری، مهلا پردلی فتح آباد در رشته سفالگری دستی، فاطمه شفیعی سیمکی در رشته طراحی نقوش سنتی، فائزه سلیمی نیا در رشته قالی بافی، هانیه شفیعی شیب ده در رشته قلمزنی،  زهرا محسنی تکلو در رشته نگار گری و  زهرا معتمدی فر در رشته طراحی دوخت هنر جویان هنرستان الزهرا ناحیه یک کرمان ضمن کسب رتبه برتر کشوری جشنواره هنر های تجسمی هنرستان های فنی و حرفه به مرحله حضوری این جشنواره راه یافتند. رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه برتر مرحله غیر حضوری جشنواره تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای توسط هنرجویان هنرستان مدرس ناحیه دو کرمان، زهرا سیدی مرغکی در رشته چاپ اسکرین و فاطمه عبد العلی زاده در رشته طراحی دوخت نیز خبر داد. حمید سعیدی گفت: علی زمانی باب گوهری  و محمد معین سعیدی هنرجویان  هنرستان اصغر اسماعیلیان در رشته نقشه کشی موفق به کسب رتبه برتر مرحله غیر حضوری هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی و حرفه ای شدند و جواز حضور در  مرحله  نهایی این جشنواره را دریافت کردند.                













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن