تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803627018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزقدس فصل مشترک ادیان و قومیتها در آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
روزقدس فصل مشترک ادیان و قومیتها در آذربایجان غربی

روز قدس


شناسهٔ خبر: 3699535 - جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
استانها > آذربایجان غربی

.jwplayer{ display: inline-block; } ارومیه– امروز تمامی ادیان وقومیت های مختلف همپای مردم و مسئولان روزه دار آذربایجان غربی با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ثابت کردند حمایت از فلسطین فصل مشترک تمام آزادی‌خواهان است. خبرگزاری مهر- گروه استانها: سکینه اسمی- راهپیمایی با شکوه روز قدس در ارومیه با حضور گسترده مردم روزه دار و همیشه در صحنه آذربایجان غربی از میدان ولایت فقیه به سمت مصلای امام خمینی (ره) برگزار شده است. با وجود اینکه آغاز راهپیمایی روز قدس طی روزهای گذشته ساعت ۱۱ اعلام شده بود اما از اولین ساعات امروز جمعه خیابانهای محل تجمعی منتهی به مکان راهپیمایی مملو از جمعیت بود، پیر و جوان، زن و مرد در کنار حضور و استقبال گسترده اقلیت های دینی آمده اند تا بار دیگر ثابت کنند ملت مظلوم فلسطین تنها نیستند. همچنین امروز همزمان با روزقدس مردم روزه دار در ارومیه و ۱۷ شهرستان استان با آغاز حرکت به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه طنین مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر داده و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و همدردی با ملت فلسطین خواستار توجه همه دولتهای مسلمان و ملتهای آزاده جهان به موضوع فلسطین اشغالی شدند. آری امروز مردم همیشه در صحنه آذربایجا ن غربی و ارومیه یکدل و همصدا با طنین فریادهای انزار آکنده از خشم و نفرت آمده اند تا بگویند حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دنیا مسئله اول این ملت بوده و خواهند بود آمده اند تا اعلام کنند روزقدس روز هراس اسرائیل است. با وجود اینکه گرمای هوا امروز نسبت به روزهای گذشته شدت یافته است اما هر لحظه به خیل جمعیت روزه دار حاضر در راهپیمایی افزوده می شود و حضور زنان به همراه کودکان جلوه خاصی به راهپیمایی امروز بخشیده است. مردم روزه‌دار، مومن و انقلابی آذربایجان غربی امروز در لبیک به فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و اعلام انزجار خود از حملات ددمنشانه و نسل کشی اسرائیل غاصب در فلسطین اشغالی همزمان با سراسر کشور، تکبیر های الله اکبر خود را سر داده و با سر دادن شعارهایی حمایت و همدردی خود را با مادران و کودکان غزه اعلام می کنند.

روزقدس متعلق به تمام مسلمانان جهان است یکی از شهروندان سنی ارومیه که به همراه خانواده اش در راهپیمایی روز قدس حضور دارد به خبرنگار مهر می گوید: روزقدس متعلق به تمام مسلمانان جهان است و شرکت در راهپیمایی امروز وظیفه شرعی تمام مردم و مسمانانان است. اسکندر معروفی با بیان اینکه به همراه خانواده ام در راهپیمایی امروز شرکت کرده ام تا ثابت کنم اتحاد مسلمانان به خصوص شیعه و سنی همچون مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهدبود ادامه می دهد: سالهاست شاهد به خاک و خون کشیدن فلسطین عزیز و کشتار بی گناه مردم بی دفاع این کشور در برابر رژیم غاصب اسرائیل هستیم و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام انزاجار از رژیم غاصب اسرائیل است به دنیا ثابت می کند مردم فلسطین تنها نیستند. وی با تاکید بر اینکه برپایی راهپیمایی با شکوه روز قدس موجب ترس و واهمه اسرائیل غاصب و در راس آن آمریکای جنایتکار می شود می گوید: اتحاد، انسجام و همبستگی ملی و نیز مسلمانان مهمترین پیام راهپیمایی امروز به استکبار جهانی است.

کشتار زنان بی گناه فلسطین نشان دهنده عجز وناتوانی رژیم غاصب اسرائیل است سراغ یکی از بانوان حاضر در راهپیمایی باشکوه ارومیه می روم از وی در خصوص علت حضور و مهمترین پیام راهپیمایی امروز روز قدس که می پرسم که  می گوید: حضور در راهپیمایی امروز کمتر کاری است که در حمایت از زنان و کودکان و نیز مردم بی دفاع فلسطین است که می توانم انجام دهم. زهرا علیزاده با اشاره به اینکه  امام راحل با اعلام روز جهانی قدس مسئله فلسطین را احیا کرد ادامه می دهد: امروز با توجه به کشتار خونین مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین، سوریه و سایر کشورها به اهمیت این نامگذاری پی می بریم چرا که دفاع از مردم فلسطین دفاع از اسلام و همبستگی ملت مسلمان جهان است. وی با اشاره به کشتار مردم به خصوص زنان و کودکان در فلسطین، سوریه، لبنان و سایر کشورهای منطقه می افزاید: همین کشتار نشان دهنده عجز و ناتوانی رژیم غاصب اسرائیل است که برای رسیدن به اهداف خود از هیج ذلتی چشم پوشی نمی کند. علیزاده حضور میلیونی مردم ایران و دنیا در راهپیمایی روز قدس را روز شکست و هراس رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی عنوان کرده و می افزاید: استقبال گسترده امسال راهپیمایی روز قدس نشان دهنده جدید بیعت با آرمان‌های استکبارستیز امام راحل و لبیک‌گویی به منویات رهبر معظم انقلاب آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است.

حمایت از فلسطین و مردم مظلوم وظیفه هر انسان آزاد اندیشی است در میان جمعیت مردم دنبال هموطنان آشوری و یا ارمنی می گردم به گروهی سه نفره می رسم که با در دست داشتن عکسی از مسجد الاقصی فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند می خواهم که مصاحبه کوتاهی در خصوص علت حضور و پیام راهپیمایی روز قدس داشته باشند. آندرانیک وارتانیان با بیان اینکه روز قدس تنها متعلق به مسلمان نبوده بلکه به همه مردم آزاداندیش جهان تعلق دارد می گوید: ما نیز همچون سال های گذشته، همپای دیگر هموطنان حقجوی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری گسترده و یکپارچه داریم تا فریاد ضد صهیونیستی خود را به گوش جهانیان برسانیم. وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده اتحاد و یکدلی مردم ایران به دنیاست می افزاید: حمایت از مسلمانان ستمدیده فلسطین که تحت سیطره ظلم و ستم رژیم غاصب مانند اسرائیل و استکبار جهانی در راس آمریکا قرار گرفته اند بر هر فرد و انسان آزاد اندیشی واجب است. وی ضمن اعلام آمادگی انزجار از جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم فلسطین، سوریه و نیز زنان و کودکان بی دفاع گفت: شعار مرگ بر اسرائیل شعار تمام ملت های آزاداندیش جهان است که امیدوارم روزی شاهد تحقق آن باشیم.

حضور امام جمعه سابق ارومیه در راهپیمایی روز قدس چشم که می چرخانی خیابان های شهر مملو از جمعیت روزه داری است که آمده اند تا ضمن لبیک به فرامین مقام معظم رهبری خشم و نفرت خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام و مشت های گره کرده به همراه فریاد های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان دهند. در این میان حضور نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، استاندار آذربایجان غربی به همراه معاونین، مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان ادارات به همراه امام جمعه ارومیه در کنار مردم جلوه خاصی به راهپیمایی بخشیده است. امام جمعه سابق ارومیه با وجود کسالت و بیماری با حضور در این راهپیمایی نشان داده است که مردم این دیار همواره پای آرمانهای والای نظام ایستاده اند برای مصاحبه نزدیک خودروی حامل وی می روم اما یکی از همراهانش می گوید ایشان حال مساعدی برای مصاحبه ندارند همین که حضور یافته اند برای شما خبر می شود. دوباره به میان جمعیت حاضر در راهپیمایی می روم هر کس به طریقی آمده است تا ضمن لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خشم و نفرت خود را از رژیم اسرائیل نشان دهند. حمل طولانی ترین پرچم فلسطین در راهپیمایی امروز، در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، روز قدس روز هراس اسرائیل و... جلوه های خاصی را راهپیمایی امروز روز قدس در ارومیه است. مردم شیعه و سنی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی با بالا بردن شعار‌ها و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی خواستار بیداری مجامع بین المللی در مقابله با رژیم جعلی اسرائیل شده و از ملتهای آزاده و مسلمان خواستند بیش از گذشته ندای مظلومیت مردم فلسطین را از عزه و کرانه باختری که اسیر و محصور سیاست‌های رژیم اسرائیل و حاکمان مرتجع منطقه شده‌اند را بشنوند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن