تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820300097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت شاه ايران در انتظار آل‌خليفه و آل‌سعود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرنوشت شاه ايران در انتظار آل‌خليفه و آل‌سعود
امام جمعه موقت تهران ضمن محكوم كردن سلب تابعيت شيخ عيسي قاسم، رهبر شيعيان بحرين توسط رژيم آل‌خليفه گفت: سرنوشت شاه مخلوع ايران در انتظار آل‌خليفه و آل‌سعود است.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام كاظم صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه پايتخت با اشاره به پيش رو بودن هفتم تيرماه، سالروز شهادت 72 تن از شهداي انقلاب و شهادت آيت‌الله بهشتي، اظهار داشت: شهيد بهشتي استاد بزرگوار و ولي‌نعمت ما بودند، سالروز هفتم تير را به مردم ايران و رهبر معظم انقلاب تسليت عرض مي‌كنم، اين شهدا جزو نخبگان انقلاب بودند.

وي اضافه كرد: شهيد بهشتي طرح مسئله ولايت را پيروزي جديدي براي عالم اسلام مي‌دانست و نويد آينده جامعه اسلامي را با اهتزاز پرچم ولايت‌فقيه به آيندگان هم مي‌داد و نهايت تعبد را در برابر ولي‌امر خودش داشت، امروز به مسئولانمان عرض مي‌كنيم، از شهيد بهشتي الگو بگيرند، بدانيد مقام شما از آن شهيد والاتر نيست، حرف‌هايي نزنيد كه مردم تصور كنند شما تكروي مي‌كنيد يا مقابل ولي‌ حرف مي‌زنيد، هم از نظر اخلاقي به نفع‌تان نيست و هم از نظر معنوي سقوط است و هم از نظر سياسي به نفع هيچ‌كس نيست، تقويت شجره ولايت‌فقيه حتي با خون، كار آيت‌الله شهيد مظلوم آقاي بهشتي بوده است.

حجت‌الاسلام صديقي با اشاره به ششم تيرماه سالروز سوءقصد به جان حضرت‌آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب، گفت: خداوند در آن روز به ما كرم و لطف كرد و جان ايشان را از اين حادثه به سلامت داشت و مقدر اين بود كه كشتي انقلاب بعد از امام به گِل ننشيند و در ساحل ظهور با رهبري داهيانه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پيش برود. وي در ادامه سخنانش سلب تابعيت شيخ عيسي قاسم توسط رژيم آل‌خليفه را به شدت محكوم كرد و گفت: سلب تابعيت شيخ عيسي قاسم نشانه استيصال، بيچارگي و ذلت آل‌خليفه و حكومت نامشروع بحرين است، رژيم آل‌خليفه حكومتي است كه مردمش آن را قبول ندارند، حكومتي كه فلسفه‌اش بايد خدمت به مردم باشد، امروز تبديل به خيانت به مردم شده است، مردم بحرين يك تقاضاي مشروع قابل‌قبول در ميان همه جهانيان دارند و توقع‌شان اين است كه يك رأي داشته باشند، خودشان بتوانند براي سرنوشت كشورشان تصميم‌گيري كنند و رأيشان اعتبار داشته باشد، اين درخواست مشروع مردم بحرين آن هم در دنيايي است كه تا اين حد دم از دموكراسي مي‌زند.

 صديقي يادآور شد: ما اين حركت رژيم آل‌خليفه در سلب تابعيت شيخ عيسي قاسم را محكوم مي‌كنيم و آن را ظالمانه مي‌دانيم و هشدار مي‌دهيم كه اين حركت‌هاي شما مثل حركت‌هاي شاه سابق مملكت ماست، شاه سابق مملكت ما از سال 42 تا 57 هرچه كشت و زنداني و شكنجه كرد، خودش ضعيف‌تر شد و نهايتاً پا به فرار گذاشت، بدانيد چنين سرنوشتي در انتظار آل‌سعود و آل‌خليفه ان‌شاءالله خواهد بود.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن