تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معروف: شرایط سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: معروف: شرایط سخت است
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: امروز روز عالی مان نبود اما اینکه در روز معمولی می توانیم بلغارستان را شکست دهیم موضوع خوشحال کننده ای است.

به گزارش "ورزش سه" از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی 3 بر یک ایران مقابل بلغارستان در اولین بازی هفته دوم لیگ جهانی گفت:«بازی های سنگینی داریم، 3 بازی متوالی پشت سر هم که هرکدام شرایط خاص خودش را دارد. امروز روز خیلی عالی مان نبود اما اینکه توانستیم در روز معمولی تیم بلغارستان را شکست دهیم خوشحال کننده است. اشتباه زیاد داشتند و در مجموع مهم این بود که باید 3 امتیاز بازی را بگیریم، که گرفتیم.»
صربستانی ها که برنامه بسیار نامطلوبی برای ایران در روز مسابقه در نظر گرفته بودند کار را به جایی رساندند که جلسه آنالیز در رختکن برگزار شد. کاپیتان تیم ملی ایران در این باره اظهار داشت:«شاید خیلی صحبت کردن در  مورد این مسائل  بهانه تلقی  شود اما ما نزدیک به یک ماه می شود که قاره پیمایی می کنیم. مسافت های طولانی، شرایط آب و هوایی متفاوت که امروز هم سالن خیلی گرم بود برای بازی کردن. تمام اینها اذیت کننده و آزار دهنده است اما خوشحالم آنقدر تفکر حرفه ای و آنقدر نگاه مثبت در تیم هست که هر کسی در تیم کار خود را به نحو احسن انجام می دهند. تا الان این مسائل مشکل ساز نبوده است اما نمی توان از آن غافل شد.»  

23:23  1395/04/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن