تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیان خانواده ها به سمت تزلزل در حال حرکت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بنیان خانواده ها به سمت تزلزل در حال حرکت است
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ورود پرونده های خانوادگی به دستگاه قضایی استان در سالجاری با رشد 11 درصدی همراه بوده است که نشان می دهد بنیان خانواده ها به سمت تزلزل در حال حرکت است و باید برای پیشگیری از آن فرهنگ سازی گسترده ای صورت گیرد.


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: از مجموع پرونده‌های ورودی به محاکم قضایی از سال گذشته تاکنون، 124 هزار و 509 پرونده کیفری بوده است. وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون 164 هزار و 677 پرونده به دادگستری استان وارد شده که افزایش میزان ورودی پرونده‌های حقوقی، کیفری و خانوادگی افزایش داشته است. رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: حدود 75 درصد کل پرونده های ورودی به شوراهای حل اختلاف استان به مصالحه منجر شده که استان در این زمینه رتبه نخست را در کشور کسب کرده است. وی اظهار کرد: سال گذشته در حوزه پرونده های ورودی به دادگاه های سیستان و بلوچستان، شهرستان سراوان با رشد 44 درصدی بیشترین و کنارک با 11درصد کاهش کمترین تعداد پرونده را داشته اند.


۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن