تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819944537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن دوستداران ورزش فوتبال در قزوین فعالیت خود را آغاز می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس انجمن دوستداران فوتبال:
انجمن دوستداران ورزش فوتبال در قزوین فعالیت خود را آغاز می کند

قزوین


شناسهٔ خبر: 3691323 - سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- رئیس انجمن دوستداران ورزش فوتبال گفت: با تشکیل انجمن ضمن استفاده از پیش کسوتان و صاحب نظران زمینه تقویت فوتبال محلات استعدادهای جوان را نیز شناسایی و حمایت خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی پیش کسوتان و فعالان عرصه فوتبال استان قزوین دوشنبه شب در تالار مشاهیر قزوین برگزار شد. حسن حق شنودر این مراسم گفت: قزوین در گذشته ورزشکاران افتخار آفرین زیادی داشته اما نتوانسته ایم جایگاه این بزرگان را حفظ کنیم و تجارب و اندوخته های ارزشمند این افراد قهرمان را به دیگران منتقل کنیم. وی افزود: امروزه به دلیل ساختار گرایی متاسفانه بسیاری از افراد از گردونه خدمت خارج شده اند و به همین دلیل کسانی مانند علی پروین که اسطوره های فوتبال هستند کمتر در فدراسیون نقش دارند اما کسانی که هیچ قرابتی با ورزش ندارند می توانند تا رده های بالای هیئت مدیره و اداره کننده باشگاهها بالا بروند. رئیس انجمن دوستداران ورزش فوتبال استان قزوین یادآورشد: این انجمن با هدف ایجاد ارتباط نسل گذشته و حال و رفع انقطاع ایجاد شده تلاش خواهد کرد با دعوت از پیش کسوتان و صاحب نظران زمینه همکاری همه دلسوزان این رشته را فراهم کند تا بتوانیم با تشریک مساعی و تبادل نظر به نتایج بهتری در ورزش برسیم. وی یادآورشد: باید قدردان داشته های خود در عرصه های مختلف باشیم و از همه کسانی که به نوعی می توانند در تقویت رشته ورزشی فوتبال کمک کنند بخوبی استفاده کنیم و برنامه های خود را جلو ببریم.

حق شنو بیان کرد: امروز مردم استان قزوین آرزو دارند در رشته فوتبال تیم بزرگی داشته باشند و تحقق این درخواست با وحدت نظر و همکاری مردم ورزش دوست و مسئولان و پیش کسوتان شدنی است. رئیس انجمن دوستداران ورزش فوتبال استان قزوین تصریح کرد: قزوین ورزشکاران مستعد زیادی دارد اما چون در استان حمایت نمی شوند به استانهای دیگر می روند و بتدریج باشد شاهد مهاجرت شایستگان تیم ملی باشیم و از قافله عقب بمانیم. فوتبال محلات تقویت شود وی گفت: با تشکیل انجمن دوستداران ورزش فوتبال بدنبال تقویت و توسعه فوتبال محلات و شناسایی استعدادهای این رشته هستیم و امیدواریم بتوانیم به استان خدمت کنیم. حق شنواز بی توجهی به زمین فوتبال مجموعه تختی انتقاد کرد و اظهارداشت: زمینه چمن ورزشگاه قدیمی تختی به عنوان قدیمی ترین زمین فوتبال در ردیف میراث فرهنگی است اما این مجموعه در اختیار میراث فرهنگی قرار گرفته و به مخروبه تبدیل شده در حالی که می توانست به عنوان یک مکان قدیمی با احیا و بازسازی حفظ و نگهداری می شد. وی اضافه کرد: این زمین با ارزش که در مرکز شهر قرار دارد و می توانست محل تمرین مناسبی برای ورزشکاران باشد، از استفاده خارج و به تپه خاکی تبدیل شده و این رویکرد منطقی نیست و باید اصلاح شود.

در ادامه تاج احمدی از پیش کسوتان فوتبال قزوین هم در خصوص توجه بیشتر به افراد صاحب نظر در فوتبال و حمایت از پیش کسوتان نکاتی را یادآورشد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن