تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805708341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزاحمان زن فرانسوي محاكمه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مزاحمان زن فرانسوي محاكمه شدند
دو مرد افغان كه متهم هستند با همدستي دو هموطنشان گردشگر فرانسوي را در دره فرحزاد آزار داده بودند، محاكمه شدند.


به گزارش خبرنگار ما، شهريورماه سال گذشته بود كه زن فرانسوي پليس تهران را از ماجرايي شوم با خبر كرد. او گفت من كوهنورد هستم و بعد از جست‌وجو در اينترنت با كوه‌هاي ايران آشنا شدم و تصميم گرفتم به ايران سفر كنم. بعد از انجام مقدمات كارم، از طريق مرز ارمنستان وارد خاك ايران شدم. زن 34 ساله ادامه داد: شب گذشته در حال عبور از دره فرحزاد بودم كه چهار مرد كه بعداً متوجه شدم تبعه افغان هستند به من تعرض كردند. وقتي از كنار چادر آنها رد مي‌شدم، مرد جواني به من نزديك شد. او با نشان دادن تصوير يك گرگ و عكس شبي باراني به من فهماند كه ادامه مسير خطرناك است و خواست شب را در چادر آنها بمانم كه قبول كردم. وقتي وارد چادر شدم، مردي كه تصوير را به من نشان داده بود، براي خريد غذا آنجا را ترك كرد، اما چهار مرد ديگر كه داخل چادر بودند به زور به من تعرض كردند. ساعتي بعد وقتي كه مرد راهنما به چادر برگشت و از ماجرا با خبر شد به دوستانش اعتراض كرد و به خاطر رفتاري كه با من كرده بودند، آنها را كتك زد و بعد من را فراري داد. من هم راهي اداره پليس شدم تا از آنها شكايت كنم.

بعد از مطرح شدن شكايت، مأموران پليس با راهنمايي زن گردشگر راهي محل شدند و مردان افغان را شناسايي كردند. خيلي زود مشخص شد كه چهار مرد افغان براي خارج شدن از كشور راهي مرز افغانستان شده‌اند، اما نفر پنجم كه قصد كمك به زن فرانسوي را داشت، بازداشت شد.  در شاخه ديگري از بررسي‌ها رد پاي چهار متهم در شهرستان تربت‌جام شناسايي شد و سه نفر از آنها دستگير شدند و نفر چهارم موفق به فرار شد. چند ساعت از دستگيري سه متهم نگذشته بود كه خبر رسيد يكي ديگر از آنها موفق شده از بازداشتگاه پليس فرار كند. بعد از آن بود كه دو متهم دستگير شده به پليس آگاهي تهران منتقل شدند و زن فرانسوي آنها را شناسايي و از آنها شكايت كرد، اما گفت از مردي كه قصد كمك به او را داشته، شكايت ندارد بنابراين مرد راهنما تبرئه شد.
مرد راهنما گفت: من خودم را در اين ماجرا مقصر مي‌دانم و دچار عذاب وجدان شده‌ام. آن شب زن جوان قصد داشت به مسيرش ادامه دهد، اما من احتمال دادم كه در تاريكي شب دچار حادثه شود به خاطر همين از او خواستم در چادر ما بماند كه قبول كرد. من نمي‌دانستم كه دوستانم در نبود من به او تعرض مي‌كنند.

بعد از كامل شدن تحقيقات، دو مرد متجاوز روز گذشته در شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران مقابل قاضي اصغرزاده به صورت غيرعلني محاكمه شدند.
از آنجا كه زن فرانسوي خاك ايران را ترك كرده بود، وكلاي او به هيئت قضايي گفتند موكل ما براي دو متهم درخواست مجازات كرده است. يكي از وكلا گفت: زن فرانسوي به خاطر فرهنگ خود، شب حادثه به مردان افغاني اعتماد كرده و وارد چادر آنها شده اما آنها او را آزار داده‌اند كه مستحق مجازات هستند.
دو متهم اما وقتي مقابل هيئت قضايي قرار گرفتند، اتهامشان را انكار كردند. آنها گفتند شب حادثه داخل چادر تاريك بود و ما نديديم كه كدام يك از ما به آن زن تعرض كرده است. هيئت قضايي بعد از ختم جلسه وارد شور شدند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن