تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819903200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلژیک همچنان در سطح بالای آماده باش قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 بلژیک همچنان در سطح بالای آماده باش قرار دارد
بلژیک همچنان در سطح بالای آماده باش قرار دارد با افزایش تدابیر امنیتی در بلژیک پس از بازداشت ۳ نفر به اتهام توطئه برای انجام حملات تروریستی جدید، نیروهای امنیتی همچنان در سطح بالای آماده باش قرار دارند.


به گزارش فرهنگ نیوز، مقام های بلژیک از شرکت متروی بروکسل خواسته‌اند تا میزان ورود مسافران به برخی ایستگاه ها را به خاطر نگرانی‌های امنیتی کاهش دهند.

در حالی که تدابیر امنیتی در بلژیک و فرانسه با توجه به برگزاری مسابقات فوتبال یورو 2016 تشدید شده است، مقام های قضایی بلژیک روز شنبه 3 مرد را به توطئه و برنامه ریزی برای انجام حملات تروریستی جدید متهم کردند.

این 3 نفر از سوی دادستان فدرال بلژیک، سمیر 27 ساله، مصطفی 40 ساله و جواد 29 ساله معرفی شده اند. برخی رسانه های بلژیکی اعلام کرده اند که این افراد قصد حمله تروریستی به تماشاگران مسابقات فوتبال یورو 2016 در بروکسل را داشته اند.

چارلز میشل نخست وزیر بلژیک نیز در کنفرانس خبری گفت: ما می خواهیم به زندگی عادی و طبیعی ادامه دهیم. شرایط تحت کنترل است. ما کاملا هوشیار هستیم. ما ساعت به ساعت شرایط را زیر نظر داریم و به مقابله قاطع و سخت با افراط گرایی و تروریسم ادامه می دهیم.

منابع قانونی نیز روز پنجشنبه از بازداشت یک جوان 22 ساله توسط پلیس فرانسه خبر دادند که در حال برنامه ریزی برای حمله به گردشگران آمریکایی و روسی بوده است.

یک منبع قضایی در این باره تاکید کرد: این فرد مظنون به شهر "کارکاسونی" در جنوب غرب فرانسه رفته و قصد انجام اقدامات خشونت آمیزی را داشته است و هدف اصلی وی نیز توریست های آمریکایی و روسی بوده است.
 

منبع: تسنیم


95/3/31 - 12:19 - 2016-6-20 12:19:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن