تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819610443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست‌نشان: ۴ بازیکن خارجی می‌گیریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دست‌نشان: ۴ بازیکن خارجی می‌گیریم




سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: منتظریم تب حاکم بر بازار نقل و انتقالات فروکش کند تا به سراغ بازیکنان مدنظرمان برویم.





خبرگزاری تسنیم: نادر دست نشان در مورد وضعیت باشگاه نفت آبادان در بازار نقل و انتقالات گفت: لیست مازاد را به باشگاه داده‌ام و به 50 درصد از بازیکنانمان نیاز داریم. برخی از بازیکنان هم هستند که تکلیفشان تا پایان هفته مشخص می‌شود چون باید ببینیم آیا به جای آنها می‌توانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم یا نه.

وی ادامه داد: برای تقویت تیم 4 بازیکن خارجی جذب می‌کنیم و بازیکنانی هم به ما معرفی شده‌اند که کمیته فنی باشگاه درحال ارزیابی آنهاست. در مورد بازیکنان ایرانی هم منتظریم تب حاکم بر بازار نقل و انتقالات فروکش کند تا به سراغ بازیکنان مدنظرمان برویم. مذاکراتی با برخی از بازیکنان انجام داده‌ایم اما فعالیت باشگاه‌های سرمایه‌دار باعث شده قیمت بازیکنان به طور کاذبی بالا رفته و آنها بازارگرمی کنند، به طور مثال وقتی روی بازیکنی دست می‌گذاریم می‌گوید از پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گسترش فولاد و ... پیشنهاد دارم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آیا دروازه‌بان ایرانی جذب خواهید کرد یا خارجی، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم دروازه‌بان اصلی ما ایرانی باشد اما همانطور که گفتم باید ببینیم وضعیت بازار نقل و انتقالات به چه صورت است.

دست‌نشان در مورد اینکه آیا کادرفنی تیم برای حضور در لیگ برتر تغییر خواهد کرد، گفت: کادر فنی تیم تغییر نمی‌کند و فقط قرار است در صورت موافقت باشگاه یک مربی تمرین دهند اروپایی به کادر ما اضافه شود.

وی در مورد اهدافی که برای مسئولان باشگاه تبیین کرده، اظهار داشت: به مسئولان باشگاه گفتم که هدف اصلی ما در لیگ شانزدهم این است که با اقتدار در لیگ برتر بمانیم و کارمان برای بقا به هفته‌های پایانی لیگ کشیده نشود و همانطور که در مس کرمان هم نشان دادم در سال سوم حتی می‌توانیم سهمیه بگیریم. اگر شرایط خوب باشد، از تیم حمایت شود و طبق برنامه پیش برویم با پتانسیلی که از نطر هوادار داریم امکان اینکه در لیگ هفدهم آسیایی شویم وجود دارد.






تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن