تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله ناکام داعش به حوزه نفتی «صلاح الدین» عراق


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حمله ناکام داعش به حوزه نفتی «صلاح الدین» عراق
عناصر داعش قصد داشتند چاه‌های نفتی «عجیل و علاس» در شرق شهر «تکریت» را تحت کنترل بگیرند که با مقاومت نیروهای عراقی متحمل تلفات و متواری شدند.
به گزارش نامه نیوز ، گروهی از تروریست‌های داعش شب گذشته با خودورهای مجهز به دوشکا و تجهیزات سنگین، از رشته کوه‌های «حمرین» به منطقه نفتی «عجیل و علاس» در شرق شهر «تکریت» استان صلاح‌الدین حمله کردند.


نیروهای «عصائب اهل حق» و دیگر نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) موفق شدند با پشتیبانی جنگنده‌های عراق به حملات تروریست‌ها پاسخ دهند.


به گزارش بین‌الملل فارس، تا اویل صبح امروز درگیری‌ میان دو طرف ادامه داشت و سرانجام نیروهای عراقی توانستند حملات تروریست‌ها را دفع کنند.


در این درگیری حداقل 18 تن از عناصر داعش کشته و 4 خودروی متعلق به آنها منهدم شد و عناصر باقی مانده نیز از منطقه متواری شدند.


چاه‌های نفتی علاس و عجیل از مهمترین چاه‌های نفتی استان صلاح الدین است.


تروریست‌های داعشی مستقر در مناطق نفتی سوریه نیز در چند هفته گذشته ضربات سختی را از نیروهای سوری در شرق استان حمص (میدان نفتی آراک) و مناطق غربی استان الرقه (میدان گازی و نفتی الرصافه) متحمل شده‌اند.


بازپس گیری چاه‌های نفتی توسط نیروهای سوری باعث شده تا داعش تلاش کند با اشغال چاه‌های نفتی عراق و انتقال فرآورده‌های نفتی به ترکیه از کاهش منابع مالی خود جلوگیری کند.






منبع: فارس

مطالب مرتبط
آزادسازی محله اول الشهداء فلوجه/ کشته شدن ۴۲ داعشی
حمله داعش به یک حوزه نفتی در تکریت
اعلام آغاز عملیات آزادی فلوجه از سوی حیدر العبادی



۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن