تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814607266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید خرما از مرز یک میلیون تن فراتر رفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تولید خرما از مرز یک میلیون تن فراتر رفت
مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال پیش بینی می شود که میزان تولید به مرز یک میلیون و 100 الی 150 هزار تن برسد.


ابوالقاسم حسن پور مدیر کل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت تولید خرما اظهار داشت: سال گذشته حدود یک میلیون و 40 هزار تن خرما در کشور تولید شده است.


وی با اشاره به اینکه درسال جاری سطح زیر کشت نخیلات 240 هزار هکتار است، گفت: امسال پیش بینی می شود که میزان تولید به مرز یک میلیون و 100 الی  150 هزار تن برسد.


حسن پور با اشاره به میزان صادرات خرما بیان کرد: حدود 170 هزار تن خرما معادل 17درصد تولید به کشورهای حوزه خلیج فارس، اروپا و شوروی به صورت میوه، رطب و شهد خرما صادر می شود.


مدیر کل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری ادامه داد: برای افزایش صادرات اقدامات متعددی در خصوص آموزش های لازم در زمینه فرآوری محصول به تولیدکنندگان داده شده و اگر به صورت بهداشتی و مشتری پسند برداشت و بسته بندی انجام شود مطمئنا میزان صادرات افزایش خواهد یافت.


وی با اشاره به تاثیر ورود محصول نو درقیمت های موجود در بازار تصریح کرد: وضعیت خوبی را پیش رو داریم اما اکنون نمی توانیم در خصوص قیمت اظهار نظر کنیم. 





۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن