تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی کاخ سفید: آمریکا در وضعیت دشواری قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: سخنگوی کاخ سفید: آمریکا در وضعیت دشواری قرار دارد بین الملل > آمریکا - سخنگوی کاخ سفید گفت بسیاری از گروههای تروریستی از نام اسلام استفاده می کنند تا اقدامات جنایتکارانه خود را توجیه کنند.


 به گزارش خبرآنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، بدنبال تیراندازی در اورلاندو و کشته شدن دستکم 50 نفر، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری خود تاکید کرد آمریکا در وضعیت دشوار و غمباری بسر می برد.    


جاش ارنست گفت: نه تنها اقدامی از طرف کنگره برای جلوگیری از این نوع تیراندازی ها صورت نگرفته بلکه  هیچ قانونی که بتواند از خشونت جلوگیری کند نیز تا کنون به تصویب نرسیده است. وی با بیان این که کنگره می تواند اقداماتی صورت دهد که افراد نتوانند به سلاح جنگی دسترسی پیدا کنندافزود: موضوع مقابله با  افراط گرایی خشونت بار و گروههای تروریستی چون داعش و دیگر گروههای تروریستی افراط گرا به عنوان اولویت  نخست رئیس جمهور مطرح است و این اولویت حفاظت و حمایت از مردم آمریکا است.

ارنست در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: آیا حمله اورلاندو نمونه ای از حمله تروریستی افراط گرایی اسلامی است، پاسخ داد: بر اساس اعلام رئیس اف. بی.آی تحقیقات آنها مسائلی را درباره چندین سازمان افراط گرا روشن کرده است.آنها در حال تحقیق بر روی این موضوع هستند که کدام سازمان تروریستی در این حمله نقش داشته است. ارنست گفت: بسیاری از این سازمان ها از نام اسلام استفاده می کنند تا اقدامات جنایتکارانه خود را توجیه کنند. آنها از نام اسلام استفاده می کنند تا خود را مبارزانی مقدس و در جنگ با آمریکا  جلوه دهند. این درست نیست و حقیقت ندارد.

وی افزود: آمریکا با همکاری شماری از کشورها در جهان اسلام تلاش کرده است که با این سازمان های تروریستی مبارزه کند. این گروههای تروریستی در سراسر جهان دست به اقدامات خشونت بار می زنند و بسیاری از قربانیان آنها مردان، زنان و کودکان بی گناه  مسلمان هستند. وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مسلمانان آمریکایی به گونه ای وفادارانه  و وطن پرستانه به کشور خود  در قالب نیروهای اطلاعاتی و نظامی خدمت می کنند تا با این تهدیدات مقابله کنند.
۵۰۵۰



کلید واژه ها: کاخ سفید - ایالات متحده آمریکا - تیراندازی در آمریکا -




سه شنبه 25 خرداد 1395 - 09:56:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن