تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل به خاطر تنه زدن!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل به خاطر تنه زدن!
مرد ميانسال از بازپرس درخواست كرد تا افشاي حقيقت او را به زندان بفرستد


مردي كه براي يافتن كار راهي كرمان شده بود مدعي است؛ مردي را در آن شهر به خاطر تنه زدن به قتل رسانده است. متهم كه مردي 40 ساله است از بازپرس درخواست كرد تا روشن شدن حقيقت او را به زندان بفرستد.

به گزارش خبرنگار ما، صبح ديروز مردي 40 ساله وارد شعبه هشتم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران شد و به قاضي ايلخاني گفت مردي ناشناس را در شهر كرمان به قتل رسانده است. او در شرح ماجرا گفت من سه سال قبل براي يافتن كار از قزوين راهي تهران شدم. در اين مدت در كار ساختماني كار مي‌كردم و به خاطر سقوط گاه و بي‌گاه مصالح به سرم گاهي دچار حواسپرتي هم مي‌شوم.
مرد ميانسال ادامه داد: من همراه مردي افغان در خانه‌اي مجردي حوالي ميدان قزوين زندگي مي‌كنم. به خاطر كسادي كار بود كه دو هفته قبل راهي كرمان شدم تا شايد آنجا براي خودم كاري دست و پا كنم. در يكي از خيابان‌ها در حال عبور بودم كه مرد جواني هنگام عبور از كنارم به من تنه زد. سر اين موضوع با آن مرد كه حدوداً 35 سال داشت مشاجره كردم. خيلي زود مشاجره ما تبديل به دعوا شد به طوري كه مردم دخالت كردند و دعواي ما تمام شد. بعد از دعوا براي هم خط و نشان كشيديم. تصميم گرفتيم براي دعوا به خرابه‌اي بيرون از شهر برويم. آنجا با هم دعوا كرديم و من چند ضربه مشت به گيجگاه آن مرد زدم كه بيهوش شد و روي زمين افتاد. آنجا بود كه ترسيدم و فرار كردم. راهي ترمينال شدم و خودم را با اتوبوس به تهران رساندم.

مرد ميانسال ادامه داد: در اين مدت شب‌ها كابوس به سراغم مي‌آمد و صورت آن مرد جلوي چشم‌هايم بود. به خاطر همين بود كه تصميم گرفتم خودم را به پليس معرفي كنم. ابتدا به كلانتري نامجو رفتم و ماجرا را شرح دادم. مأموران هم من را به دادسرا منتقل كردند.

وي گفت من چند سالي ترياك و بعد كراك مصرف می‌كردم اما حالا مواد را ترك كرده‌ام. از شما درخواست مي‌كنم تا من را به زندان بفرستيد و تحقيق كنيد كه آيا آن مرد فوت شده يا زنده مانده است. البته آرزو مي‌كنم كه فردي به او كمك ‌و از مرگ نجات پيدا كرده باشد با اين حال در اين باره تحقيق كنيد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن