تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815557016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درستکار: «زمرد» رفتارهای نادرست انسان‌ها را بهبود می‌بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: درستکار: «زمرد» رفتارهای نادرست انسان‌ها را بهبود می‌بخشد
برنامه تلویزیونی «زمرد» با بهره گرفتن از حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان به رفتارهای نادرست اجتماعی می‌پردازد.


علی درستکار مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه رمضانی «زمرد» گفت: برنامه «زمرد» با توجه به حال و هوای ماه رمضان تاثیرگذاری بسیار خوبی برای مخاطبان دارد و به موضوعاتی چون پرخاشگری، پریشانی، اخلاق و حقوق اجتماعی مردم جامعه که از آن غافل هستند خواهد پرداخت.
 
وی در این باره افزود: رفتارهایی که در طول شبانه‌روز در جای جای شهر و کشورمان شاهد آن هستیم و با بی توجهی از کنار آن ها عبور می‌کنیم.


درستکار در ادامه تصریح کرد: در این برنامه به زیرساخت‌هایی خواهیم پرداخت که باعث بروز چنین برخوردهایی می‌شود و كارشناسان برنامه با ارائه راهکار‌هایی قدم در رفع چنین واکنش هایی می‌گذارند. 


وی اظهار داشت: این برنامه با دیگر برنامه‌هایی که اجرای آن را بر عهده داشتم، بسیار متفاوت است و علاوه بر كارشناسان برنامه، مردم هم در استودیو حضور دارند و به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات مختلف خواهیم پرداخت.


وی در خصوص تحقیق و پژوهش های خود در این زمینه تصریح کرد: «زمرد» حاصل تحقیق و پژوهش های میدانی و کتابخانه ای من در زمینه‌های رفتاری مردم است. آن هم نه فقط تهران بلکه در سطح کشور که امیدوارم سازنده و مفید باشد.


درستکار درمورد انتخاب كارشناسان این برنامه گفت: كارشناسان «زمرد» نتیجه همفکری عوامل این برنامه است و قصد داریم در برنامه از شاعران و ادیبان کشورمان هم دعوت کنیم تا نمک و ملاحت دلنشینی را در فضای برنامه ایجاد کند.


وی در خصوص اهداف «زمرد» افزود: هدف بسیار مهم این برنامه عادت به ژرف اندیشی و ژرف نگری در میدان زیست اجتماعی، اهمیت به خرده رفتارهایی که هر کدام از ما در تعامل اجتماعی با آن هستیم و بررسی کج رفتاری ها یا راست روی هایی که در طول شبانه روز در سطوح مختلف شهری و روستایی با آن در ارتباط هستیم، است. 


این مجری در ادامه درمورد آفتی که برخی از برنامه‌سازان با آن روبرو هستند گفت: یکی از آفت‌هایی که در برخی از برنامه‌ها شاهد آن هستیم، محدود کردن ایران به شهر تهران است و عموم مسائل و مشکلات را تنها در دل تهران می‌دانیم. با وجود اینکه خیلی از مشکلات خاص همان شهر و روستاهایی است که ما از آن غافلیم، به همین خاطر ما در این برنامه تلاش کردیم تا مشکلات اقصی نقاط ایران را مورد بررسی قرار دهیم. 


وی در پایان درمورد برگزیدن نام «زمرد» برای این برنامه خاطرنشان کرد: «زمرد» را از این جهت برای اسم برنامه انتخاب کردیم که به زمرد وجودی خودمان پی ببریم و شایستگی هایمان را درک کنیم و به خوبی از آن ها استفاده کنیم. 


گفتنی است؛ این برنامه هر شب ساعت 21 به مدت یک ساعت از شبکه چهار سیما پخش می شود.









۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن