تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز تدریس رشته موسیقی در دانشگاه کردستان/ تدبیر دولت برای حمایت از نویسندگان و ناشران کُرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آغاز تدریس رشته موسیقی در دانشگاه کردستان/ تدبیر دولت برای حمایت از نویسندگان و ناشران کُرد استان‌ها > کردستان - استاندار کردستان از پذیرش دانشجو در رشته موسیقی از مهرماه امسال در دانشگاه کردستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، عبدالمحمد زاهدی در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان که چهارشنبه شب با محوریت حوزه فرهنگ و گزارش مدیران حوزه فرهنگ و هنر در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم ارائه آموزش های نوین مدیریتی، برنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان را در جهت کارآمدسازی مدیران مثبت ارزیابی کرد.
زاهدی با بیان اینکه کردستان فرهنگی ترین استان ایران است، گفت: استفاده بالفعل از ظرفیت های نهفته در کردستان، سبب معرفی بیش از پیش این استان در کشور و جهان می شود.
استاندار کردستان افزود: کردستان هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی می تواند نماینده شایسته ای برای فرهنگ و هنر باشد.
وی با اشاره به اینکه توسعه بدون توجه به فرهنگ به تخریب می انجامد، اظهار داشت: محور اصلی توسعه فرهنگ است و توسعه این بخش در ارتقای بخش های دیگر تاثیرگذار است.
زاهدی به نقش پررنگ فرهنگ و هنر در ممانعت از پیشرفت معضلات اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود: امروزه نقش هنر در تلطیف فضای جامعه بر کسی پوشیده نیست.
استاندار کردستان گفت: هنر کردستان از ظرفیت بالایی برای کمک به فرآیند توسعه برخوردار است و لازم است مورد توجه مدیران استان قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در کردستان از ضرورت واگذاری اماکن فرهنگی به هنرمندان خبر داد و اظهار داشت: دولت می تواند در این بین تنها نقش نظارتی و حمایتی داشته باشد و اجرا را به بخش خصوصی واگذار نماید.
وی افزود: برگزاری جشنواره های هنری در سایر استان ها و برگزاری هفته فرهنگی کردستان نیز بسیار حائز اهمیت است.
زاهدی از آمادگی دولت برای حمایت از ناشران کردستانی خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای خرید کتاب های بومی مردم منطقه در نظر گرفته خواهد شد.
استاندار کردستان در پایان بیان کرد: با تصویب تدریس رشته موسیقی در دانشگاه کردستان از مهرماه دانشجویان در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

کلید واژه ها: استان کردستان - موسیقی - حوزه هنری - خانه کتاب -




پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 09:06:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن