تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819802461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب مد و لباس دانش‌آموزی در استان سمنان منتشر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد: کتاب مد و لباس دانش‌آموزی در استان سمنان منتشر می‌شود رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان از انتشار کتاب مد و لباس دانش‌آموزی در این استان خبر داد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد ساعت 16:48

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا عامریان، صبح امروز، در جلسه شورای مد و لباس مدارس، در سالن جلسات سازمان دانش‌آموزی این استان اظهار داشت: این کتاب با همکاری اتحادیه دوزندگان لباس مردانه و زنانه استان سمنان و دانشکده های طراحی لباس و پارچه منتشر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در صورت همکاری این دو اتحادیه برای تهیه محتوای این کتاب، سازمان دانش‌آموزی استان سمنان آمادگی انتشار آن را دارد؛ ابراز امیدواری کرد تا طراحان مد و لباس استان سمنان برای این مهم همکاری کنند.
رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان افزود: این کتاب با توجه به ظرفیت‌های بومی استان سمنان تدوین و منتشر می‌شود؛ اما برای همه مناطق کشور قابل استفاده خواهد بود.
عامریان با اشاره به اینکه در برخی موارد مشاهده می‌شود که استفاده از طرح و رنگ نامناسب برای لباس فرم دانش‌آموزان سبب دلزدگی آنان از این لباس‌ها و عدم استفاده آن از سوی دانش‌آموزان می‌شود، افزود: باید به فکر ایجاد الگویی مناسب برای تولید لباس فرم برای دانش آموزان بود.
به گفته وی، کتاب مد و لباس دانش آموزی به تفکیک دو جنسیت و متناسب با مقاطع و پایه‌های تحصیلی دوازده‌گانه تدوین و منتشر می‌شود.
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با اشاره به اینکه آخرین کتاب مد و لباس دانش‌آموزی کشور از سوی سازمان دانش‌آموزی استان فارس و در پنج سال گذشته منتشر شده است، تصریح کرد: استان سمنان نیز در نظر دارد تا این کتاب را با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های جدید‌تر به روز کند.
عامریان با اشاره به فعالیت یک هزار مدرسه در استان سمنان، خاطرنشان کرد: این کتاب در صورت همکاری اتحادیه‌های دوزندگی مردانه و زنانه استان سمنان و دانشکده های طراحی لباس و پارچه، در تیراژ یک هزار و 500 جلد روانه بازار می‌شود.
وی افزود: این کتاب تا مهرماه سال جاری به چاپ رسیده و تمام هزینه های آن را نیز خودمان تامین خواهیم کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن