تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819616947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ارائه خدمات CIP فرودگاهی» در سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



«ارائه خدمات CIP فرودگاهی» در سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده
در راستای ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثر­تر برای مشتریان بانک، به­ خصوص مشتریان ویژه، «ارائه خدمات CIP فرودگاهی» در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، قرار گرفت.
روز نو : در راستای ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر و موثر­تر برای مشتریان بانک، به­ خصوص مشتریان ویژه، «ارائه خدمات CIP فرودگاهی» در مجموعه سبد محصولات و خدمات بانکداری اختصاصی بانک آینده، قرار گرفت.


این خدمت که از تاریخ 19/02/1395 در کلیه شعب تهران در حال ارائه می­ب اشد؛ از جمله خدمت­ های متمایز بانک آینده است که به مشتریان بانک، عرضه می­گردد.


در این بسته، خدماتی مانند: انتقال مشتری مسافر از مبدا تا فرودگاه و هنگام بازگشت از فرودگاه تا مقصد، همراهی و مشایعت به محل جایگاه CIP و بالعکس، برخورداری از تشریفات و ورود و خروج اختصاصی، انجام سایر امور تشریفات نظیر: سپردن و استرداد بار توسط متصدیان، تشریفات گمرکی، اقدامات ترافیکی اعم از: رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب، پذیرایی از مسافر و هم­چنین استفاده از سیستم پذیرایی در جایگاه تشریفات، استفاده از خدمات اینترنت بی­سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات و امکان پذیرایی از مستقبلین و مشایعین در سالن تشریفات بعد و قبل از انجام پرواز، به مشتریان محترم ارائه  می­گردد.


مشتریان گرامی می­توانند؛ برای کسب اطلاعات بیش­تر، با مرکز ارتباط بانک با شماره 27663200-021، تماس حاصل نمایند.




تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن