تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819896129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز بیش از 60 پایگاه تابستانی در ناحیه یک کرج صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مجوز بیش از 60 پایگاه تابستانی در ناحیه یک کرج صادر شد معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از صدوربیش ازشصت مجوزپایگاه تابستانی مدارس خبرداد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد ساعت 11:18

خبرگزاری پانا+

فرزاد شعبانی درگفت و گو باخبرنگارپاناگفت: در راستای تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان در فصل تابستان طرح غنی سازی اوقات فراغت در دستور کاری سازمان دانش آموزی ناحیه یک کرج قرار گرفت تا دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی با مهارت های زندگی - حرفه ای آشنایی پیدا کنند.
وی اظهار کرد: شعار پایگاه های تابستانه در مدارس این ناحیه را هر دانش آموز یک مهارت تشکیل می دهد زیرا دانش آموزان در بخش مهارت های زندگی نیاز به کسب تجربه عملی دارند.
وی با اشاره به نقش مهم آموزش عملی در فرآیند یادگیری و کسب مهارت های زندگی خاطرنشان شد: امروزه غنی سازی اوقات فراغت به یکی از دغدغه های والدین و مسوولان به ویژه در ایام تعطیلات تابستانی تبدیل شده به همین دلیل پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت در این ناحیه بر حسب علایق و توانمندی های دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی برنامه ریزی و ساماندهی شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج ادامه داد: برای کیفیت بخشی کلاس های غنی سازی اوقات فراغت در پایگاه های تابستانه مدارس از مربیان مجرب در رشته های مختلف از جمله ورزشی ، هوش مصنوعی ، قرآن ، مهارت های زندگی ، آموزشی ، تربیتی ، هنری و اردویی استفاده شده است.

وی گفت: فعالیت پایگاه های تابستانی از نیمه دوم تیر ماه در مدارسی که تقاضای مجوز کرده اند آغارو تا پایان شهر یور ماه ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن