تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زولبیا و بامیه گران شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زولبیا و بامیه گران شد
رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات گفت: هر کیلو زولبیا و بامیه با کیفیت بالا برای واحد های درجه یک 11 هزار تومان، درجه دو 10 هزار و 500 تومان مصوب شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همه ساله در هیاهوی ماه مهمانی خدا قیمت برخی اقلام پرمصرف افزایش می یابد، در این میان بازار زولبیا و بامیه  نیز سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.


حال  برای اطلاع از آخرین وضعیت بازاربه سراغ رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات رفتیم:




در این راستا علی بهره مند رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به آنکه اتحادیه قیمت 12 هزار و 800 تومانی را برای هر کیلو زولبیا و بامیه به کمیسیون پیشنهاد داده بود اما با این قیمت موافقت صورت نگرفت و در نهایت هر کیلو زولبیا و بامیه با کیفیت بالا برای واحد های درجه یک 11 هزار تومان، درجه دو 10 هزار و 500 تومان مصوب شد.


وی افزود: در راستای سلامتی  روزه داران از مصرف کنندگان تقاضا داریم زولبیا و بامیه را حتما از واحدهای پروانه کسب قنادی خریداری  کنند چرا که نظارت کافی بر کیفیت، قیمت و بهداشت این واحد ها صورت می گیرد .


بهره مند با اشاره به روند مقایسه هر کیلو زولبیا و بامیه در مقایسه با سال گذشته بیان کرد: سال گذشته هر کیلو زولبیا و بامیه به قیمت 9 هزار و 600 تومان به فروش می رسید که امسال با توجه به نرخ مصوب تعیین شده هر کیلو زولبیا 10 الی 12 درصد افزایش یافته است.


وی ادامه داد: با توجه به رکود اقتصادی و کاهش تقاضا پیش بینی می شود که فروش زولبیا و بامیه در مقایسه به سال گذشته 10 الی 20 درصد کاهش یابد.


رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می شود در صورت هر گونه تخلف اعم از کیفیت، بهداشت و قیمت با اتحادیه به شماره 66944499 و یا واحد رسیدگی به شکایات 124 تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.





۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن