تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820282500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین‌های تنیس روی میز قم تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طی مراسمی؛
برترین‌های تنیس روی میز قم تجلیل شدند

photo_2016-06-01_17-32-39.jpg


شناسهٔ خبر: 3674856 - چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
استانها > قم

قم - بازیکنان، مربیان و داوران برتر تنیس روی میز استان قم طی مراسمی با حضور مسئولان ورزشی تجلیل شدند. به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از برترین‌های تنیس روی میز استان قم ظهر چهارشنبه در تالار مدائن قم برگزار شد و در این مراسم چهره‌های تأثیرگذار رشته تنیس روی میز در قم مورد قدردانی قرار گرفتند.

در این مراسم که به همت هیئت تنیس روی میز استان قم برگزار شد مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، محمود نظری دبیر این فدراسیون و روح الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم حضور داشتند.

مهدی کریمی رئیس اداره امور ورزش و تفریحات سالم  سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، نمایندگان تربیت بدنی آموزش و پرورش استان قم و نیز ورزشکاران، مربیان، داوران و خانواده‌های آن‌ها از حاضران در این برنامه بودند.

محمد عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم در این مراسم با تمجید از عملکرد پینگ پنگ بازان جوانان قم در رویدادهای مختلف کشوری بر نقش تنیس روی میز قم در توسعه فرهنگ ورزش در بین عموم مردم و برنامه آن برای رشد ورزش همگانی سخن گفت.

مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز در سخنانی از حضور سیدمحمدمعین منتظری پینگ پنگ باز نونهال قمی در مسابقات طرح هوپس تنیس روی میز آسیا در هند خبر داد و اعلام کرد که این پینگ پنگ باز قمی از 16 مرداد در هند در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود.

مهدی کریمی رئیس اداره امور ورزش و تفریحات سالم  سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم نیز از همیاری هیئت تنیس روی میز در توسعه برنامه گسترش ورزش همگانی در قم توسط شهرداری تمجید کرد و ابراز امیدواری کرد پایگاه‌های تنیس روی میز در طرح‌های آینده فرهنگی ورزشی شهرداری در بوستان‌های قم افزایش پیدا کند.

در این مراسم از قهرمانان تنیس روی میز قم در دو بخش مردان و زنان، داوران مطرح این رشته از جمله ولی الله دیرباز و محمد عموییان، نفرات برتر رنکینگ بزرگسالان استان قم، مربیان و داوران بخش بانوان هیئت تنیس روی میز و آزاده مهدوی نایب رئیس هیئت تنیس روی میز تجلیل شد.

ابراهیم پازوکی از برنامه رادیویی همگام با ورزش قم، حامد اسماعیلی از پایگاه خبری قم اسپورت، خبرگزاری مهر، روزنامه همشهری و روزنامه 19 دی، رضا سپاهی از باشگاه خبرنگاران جوان و رضا جعفری از خبرگزاری فارس به عنوان اهالی رسانه حامی تنیس روی میز تقدیر شدند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن