تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820364666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریب شامپوهای گران قیمت را نخورید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 فریب شامپوهای گران قیمت را نخورید
فریب شامپوهای گران قیمت را نخورید هیچ علت شناخته شده ای برای چربی بیش از اندازه پوست سر وجود ندارد و شستشوی روزانه موها کارآمد ترین راه حل ممکن است.


به گزارش فرهنگ نیوز،محمد رضوانی متخصص پوست ومو،گفت:وجود چربی در سطح پوست سر امری طبیعی است که عامل نگه داشتن رطوبت در سطح پوست است و نیز خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

این متخصص پوست و مو افزود:گاهی این چربی به یک عامل مزاحم تبدیل می شود که تنها راه حل برای رفع این مشکل شستشوی روزانه با شامپوهای مخصوص موهای چرب وبا Ph حدود 5.5 (پنج و نیم) است.

وی اظهار داشت:عده ای از افراد علاوه بر مشکل چربی بیش از اندازه ،دچار شوره سر نیز هستند.این گونه افراد باید از شامپوهای ضد شوره که دارای عوامل ضد قارچ هستند ، استفاده کنند.

رضوانی تصریح کرد: وجود شوره در سطح پوست سرتا زمانی ادامه دارد که جنس چربی فرد عوض شود.جنس چربی فرد، ارتباطی با رژیم غذایی و سبک زندگی فرد ندارد.

وی یادآور شد: علت بارزی برای چربی بیش از اندازه پوست سر وجود ندارد واستفاده از شامپوهای تنظیم کننده چربی پوست سر،به علت وجود موادی مانند عصاره گزنه ، تنها به صورت گذرا موثر است.راکوتان ، تنها داروی موثر بر ترشح غدد چربی پوست سر است که استفاده از این دارو،تنها برای درمان چربی پوست سر توصیه نمی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران


95/3/12 - 08:06 - 2016-6-1 08:06:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن