تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820037970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير دفاع: تهديد را با تهديد جواب خواهيم داد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزير دفاع: تهديد را با تهديد جواب خواهيم داد
ملت ايران در راه تحقق اهداف منافع خود هيچ محدوديتي را نمي‌پذيرد و جمهوري اسلامي هر تهديدي را از طرف دشمن با تهديد پاسخ خواهد داد.
به گزارش فارس، سردار حسين دهقان، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح عصر ديروز در اختتاميه همايش تبيين انديشه‌هاي دفاعي رهبر معظم انقلاب که در دانشگاه صنعتي مالک اشتر برگزار شد، با اشاره به اهميت دفاع در اسلام گفت: اينکه ما امروز به سوريه و عراق کمک نظامي مي‌کنيم براي اين خاطر است که بخشي از جهان اسلام مورد حمله قرار گرفته و اين وظيفه ماست که در برابر اين تهاجم به جوامع اسلامي کمک کنيم. سردار دهقان تصريح کرد: در انديشه دفاعي جمهوري اسلامي بر اين موضوع تأکيد شده که ما نه‌تنها تهديد را نمي‌پذيريم بلکه هر تهديدي را با تهديد ديگري جواب خواهيم داد و معتقديم جمهوري اسلامي ايران بايد قادر به پاسخگويي در برابر تهديدات باشد و قابليت‌هاي خود را به دشمن نشان دهد. وي با تصريح بر اينکه ما هيچ‌گاه به دنبال تهديد کشورها نيستيم، گفت: نظام اسلامي بايد اين توان را داشته باشد که براي دفاع از خود و ديگر جوامع اسلامي تمام تلاش خود را بکند. سردار دهقان در پايان اين مراسم با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص طرح امريکايي‌ها مبني بر منوط کردن دستیابی ايران به منابع اقتصادي پس از برجام در صورت توقف آزمايش‌هاي موشکي گفت: امريکايي‌ها جوان نيستند که بگوييم آرزو بر جوانان عيب نيست، اما آنها مي‌دانند که در هر حوزه‌اي ايران را تحريم کردند ما گام‌هاي بيشتري برداشتيم.

وزير دفاع تصريح کرد: ملت ايران نشان داد که در هر شرايطي اهداف، منافع و ايدئولوژي خود را دنبال کرده و اين محدوديت‌ها هيچ‌گاه جلوي اين اراده را نخواهد گرفت. وي در خصوص اوضاع سوريه نيز گفت: منطقه‌اي مانند حلب به عنوان يک هدف راهبردي هم براي مقاومت و دولت سوريه و هم براي گروه‌هاي تکفيري مهم است، اما مقاومت و دولت سوريه تمام تلاش خود را براي حل مشکلات و شکست گروه‌هاي تکفيري به کار مي‌گيرند.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن