تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویری از استقبال پرشور آذری‌زبان‌ها از روحانی و کاروان امید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تصاویری از استقبال پرشور آذری‌زبان‌ها از روحانی و کاروان امید سیاست > دولت - امروز «آذربایجان غربی»؛ مقصد بیشت و هشتمین سفر استانی دولت یازدهم شد. حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت با استقبال پرشور آذری زبان ها روبرو شد.
آذربایجان غربی؛ مقصد بیست و هشتمین سفر استانی دولت تدبیر و امید رییس جمهور در فرودگاه ارومیه مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.


آذربایجان غربی؛ مقصد بیست و هشتمین سفر استانی دولت تدبیر و امید حسن روحانی در بدو ورود به استان آذربایجان غربی در فرودگاه گفت: طرح‌ها و برنامه‌های دولت برای پیشرفت و آبادانی استان در جلسه هیأت وزیران در نظر گرفته شده و به اطلاع مردم خواهد رسید.


آذربایجان غربی؛ مقصد بیست و هشتمین سفر استانی دولت تدبیر و امید سیل خروشان مردم استان آذربایجان غربی با استقبالی گرم، پرشور و شایسته از رییس‌ جمهور، حمایت از دولت تدبیر و امید را به تصویر کشیدند.


آذربایجان غربی؛ مقصد بیست و هشتمین سفر استانی دولت تدبیر و امید ازدحام جمعیت به حدی بود که خودروی حامل روحانی از میدان فرودگاه و جاده سلماس تا میدان انقلاب و خیابان کاشانی در مرکز شهر ارومیه با سختی حرکت کرد.


آذربایجان غربی؛ مقصد بیست و هشتمین سفر استانی دولت تدبیر و امید کاروان دولت تدبیر و امید امروز به آذربایجان غربی رسید.




  منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت 27216  

کلید واژه ها: حسن روحانی - سفرهای استانی دولت -




دوشنبه 10 خرداد 1395 - 12:04:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن