تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802717100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در 15 ماه اخیر حدود 700 واحد صنفی طلافروش تعطیل شدند/ مردم فقط از واحدهای دارای جواز کسب خرید کنند


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مسعود فخری موحدی درباره برخی از واحدهای بدون جواز کسب گفت: متاسفانه در برخی نقاط فروشگاه های بدون جواز کسب وجود دارد که خیلی از این واحدها در شرف دریافت جواز کسب بوده و البته برخی از این واحدها نیز ممکن است شرایط اخذ جواز را نداشته باشند که تعداد این واحدها بسیار اندک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تراز ، مسعود فخری موحدی عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره لزوم وجود نرم افزارهای فروش در طلافروشی ها بر اساس قوانین جدید سازمان مالیاتی به خبرنگار تراز گفت: این قانون از سال گذشته وضع و رعایت آن اجباری شده بود که چون برخی از همکاران ما به این کار عادت نداشته و چون استفاده از این سیستم کاربردی نشده بود در سال جاری مورد تاکید قرار گرفته است.وی افزود: باید همه واحدهای صنفی این نرم افزارها و صندوق های فروش را در مغازه های خود داشته باشند.  موحدی درباره دلایل وجود رکود در بازار طلا افزود: در بخش مالیات فقط مالیات بر ارزش افزوده مقداری برای صنف ما مشکل ایجاد کرده است وگرنه دلیل اصلی رکود موضوع مالیات ها نبوده و شرایط اقتصادی موجود در  کشور و کاهش قدرت خرید مردم در کنار کاهش قیمت های جهانی اونس دلیل اصلی این رکود است.
موحدی درباره تعطیلی برخی از واحدهای طلافروش در طول یکسال اخیر اظهار داشت: در 15 ماه اخیر چیزی حدود 600 تا 700 واحد طلافروشی تعطیل شدند.وی درباره شایعه کاهش عیار طلا از سوی برخی از واحدهای طلافروشی خاطرنشان کرد: عیار استاندارد در بازار طلا و جواهر ایران عیار 18 است، اما همیشه ممکن است تخلفاتی به صورت جزیی صورت بگیرد اما کاهش عیار طلا به صورت رسمی به هیچ وجه وجود ندارد.
وی در ادامه تصریح کرد: ضمن اینکه کاهش عیار طلا با مراجعه به هر طلا فروشی مشخص شده و مردم باید فقط از فروشگاه هایی طلا و زیورآلات خرید کنند که دارای جواز کسب معتبر باشند.موحدی درباره برخی از واحدهای بدون جواز کسب گفت: متاسفانه در برخی نقاط فروشگاه های بدون جواز کسب وجود دارد که خیلی از این واحدها در شرف دریافت جواز کسب بوده و البته برخی از این واحدها نیز ممکن است شرایط اخذ جواز را نداشته باشند که تعداد این واحدها بسیار اندک است.
عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره روند قیمت های جهانی اظهار داشت: در تعیین قیمت های جهانی فاکتورهای مختلفی مانند میزان بیکاری و اشتغال نیروی کار در آمریکا و نرخ بهره نقش دارند که نمی توان به سادگی آینده قیمت های جهانی را پیش بینی کرد.وی افزود: همین کاهش چند روز اخیر قیمت های جهانی طلا به دلیل افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو است.فخری موحدی درباره سایر عوامل موثر بر قیمت های جهانی طلا تصریح کرد: ممکن است با خروج انگلستان از اتحادیه اروپا که در هفته های اخیر مطرح شده است شوک بزرگی به بازار طلا و قیمت های جهانی وارد شود.این فعال صنفی در خاتمه درباره فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت طلا در داخل کشور اظهار داشت: علاوه بر قیمت های جهانی، نرخ ارز به عنوان مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت طلا مطرح است که فعلا نرخ ارز در داخل کشور دارای ثبات بوده و روندی منطقی را طی می کند.









زمانبندی انتشار: 9 خرداد 1395 - 10:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن