تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله خاتمی: حجی می خواهیم که کرامت ایرانیان در آن رعایت شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آیت الله خاتمی: حجی می خواهیم که کرامت ایرانیان در آن رعایت شود


خطیب نماز جمعه تهران:حکام سعودی برای حج ایرانیان سنگ اندازی می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خطیب نماز جمعه تهران اعلام کرد: حکام سعودی با وجود اعزام هیات ایرانی برای حل مشکل زائران ایرانی خانه خدا سنگ اندازی می کنند و هیچ تعهدی برای حفظ کرامت و امنیت زائران ما نمی دهند.
 آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت:حکام جاهل سعودی در این زمینه همچنان لجبازی می کنند و در برابر خواسته های به حق ملت ایران بی تفاوت هستند.
خطیب نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود تخریب عناصر و نهادهای انقلابی از جمله روحانیان انقلابی و وفادار به نظام با آرم آخوند حکومتی و تندرو ، نهادهای تاثیرگذار در انقلاب و نظام از جمله سپاه پاسداران و شورای نگهبان و دو قطبی کردن جامعه را از جمله تلاش های دشمنان عنوان کرد و گفت : نباید با پرداختن به مسایل فرعی از اهداف و تلاش های دشمن غافل بود.
به گفته آیت الله خاتمی تنها راه پیروزی بر دشمن ایستادگی در برابر آن و داشتن بصیرت انقلابی است.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به کارشکنی های حکام آل سعود برای برگزاری مراسم حج گفت:ما حجی می خواهیم که به حجاج ما اهانت نشود و امنیت حجاج تامین شود.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در نظام اسلامی نباید تهمت و افترا نسبت به هرکسی و هرسلیقه ای بازار داشته باشد، زیرا تهمت زدن با جامعه اسلامی سازگاری ندارد.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان تاکید کرد: بهتان و تهمت زدن هم سنگ شرک است و نباید در فضای مجازی به نهاد اسلامی تهمت زده شود زیرا تهمت در رسانه های شنیداری و دیداری بسیار گناه بزرگی است.
امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: اگر کسی شورای نگهبان را زیر سوال برد این گناهش کمتر از گناهان بزرگ دیگر نیست، زیرا که این یک عمل ضد اخلاقی است و باید از آن جلوگیری شود.
امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: خیانت به خود و دیگران یک عمل ضد ارزشی است و هرچه این خط قرمز رعایت نشود حریم خدا رعایت نشده است. خطیب نماز جمعه این هفته تهران در پایان همه را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: نباید با زدن حرف های ناروا به دیگران، اختلاف را در جامعه اسلامی گسترش دهیم، زیرا این عمل با جامعه اسلامی انطباق ندارد.


جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن